Febleses de la carn

La carn és feble, però fins ara he resistit numantinament grapejar el teclat tot i que les temptacions han estat constants. Per exemple, el dia que vaig rebre la felicitació nadalenca per a tots i totes els benvolguts i les benvolgues companys i companyes treballadors i treballadores  vaig sentir una coïssor a la punta dels dits que m’arrossegava cap al portàtil per dir la meva sobre el meravellós invent del llenguatge no sexista. Però me’n vaig estar.

També vaig sentir l’impuls sobtat d’exclamar-me inconsolablement quan vaig llegir que en George Clooney deia que s’havia fet un lífting en… bé, que s’havia fet un lífting. Em sentia plena de justa indignació perquè tot i ser una broma (perquè es tractava d’una broma, oi?), m’ha provocat un dany irreparable: mai més podré mirar-lo a la cara sense pensar en la inexorable i ineludible llei de la gravetat. Mecàsum! Però jo callada.

Oh, i què me’n dieu de tot el que se’n diu d’aquell xicot tan alt i que semblava ensopidet? Sí, home, aquell que practicava el talonmano i que de tan campetxano signava com a Duque em…Palma…do (rodolíííííí!). Ves, pel seu mal senderi encara perdrà el títol i ja no podrà fer la brometa. Tant se val perquè tot el que li està caient (massa poc, massa poc!) és prou destrempador. Però jo muda.

Doncs res, que tot i tenir cabòries i de llegir notícies de primera i de segona plana, jo aquí sense dir ni piu, sense fer posts, sense badar boca, sense opinar, sense malparlar, sense… sense… sense poder aguantar ni un minut més! Qui ho havia de dir: jo, que en la vida real sóc de poques paraules, me’n faig creus de com m’és de difícil estar callada en la vida virtual. Encara que no tingui res a dir.

PS: El tema que em retenia fora de la blogosfera sembla que està una mica congelat (per no dir segrestat); així doncs, crec em permetré el luxe de treure el nas de tant en tant (poques metzines no maten, oi?) 😉

29 Responses to Febleses de la carn

  1. Rosaura ha dit:

    Benvinguda!! T’enyorava taaaaaaaaaaaant!!

  2. Això del món dels blocs és tot un bici, i qui hi està enganxat hi està enganxat i prou!

  3. XeXu ha dit:

    A veure, que el tema de les opos estigui congelat no té res a veure amb la teva promesa de tornar al febrer. I les promeses s’han de complir, eh! Tan bé que haguessin estat tots aquests posts que vas callar… quina llàstima. Doncs res, ja saps, per decret, ara al febrer et volem per aquí. Que se t’enyora, eh?

    • Montse ha dit:

      Hi ha un conveni pendent de signatura i… i fins aquí puc llegir. Al final hauré de córrer, ja hi pots pujar de peus. Jo també m’he enyorat moooooolt!

  4. dani...él ha dit:

    La carn fa carn i al febrer s’esperaven noves viandes. Gràcies per anticipar-la. Benvinguda al teu blog jeje i tranquila pel que succeeix que només passa un cop a la vida. A vegades més val mantenir-nos en silenci per tornar amb més loquacitat. Com deixes anar d’aquella manera tocant la corrupció ja ho has tocat gairebé tot. En definitiva, coses que només veurem un cop a la vida.

    • Montse ha dit:

      Ai, la corrupció: no hi ha un pam de net! Es diria que si publiquessin notícies sobre gent honrada i decent, els diaris es podrien escriure en un paper de fumar.

  5. tirantlobloc ha dit:

    Sort que no te’n pots estar! Això no es fa dona! Mira que hi ha coses per comentar!

    • Montse ha dit:

      Només que hagués esperat fins divendres hauria respectat la paraula de tornar al febrer, però no me n’he pogut estar ni un minut més. Quin desastre!

  6. Pons ha dit:

    Benvinguda de nou!! Et trobava a faltar!

    Per culpa de la teva baixa activitat durant el final del 2012 el Xexu t’ha avançat com a segon comentarista del meu bloc! es imperdonable! pobre de tu que torni a passar això al 2013!

    Per acabar, has tornat el dia que el meu bloc fa 7 anys, casualitat? jo crec que no…

  7. Reflexionem-hi ha dit:

    VISCAAAAAAAAAAA! Biééééééén! Hurraaaaay!!
    He hagut de buscar això del George, no en tenia ni idea, haha!!

  8. Crític de cine ha dit:

    Tots (i totes) celebrem que retornis per aquest món blocaire!!! Un bon resum del que ha passat aquests dos mesos que has estat fora!!!

  9. Marta ha dit:

    Que bé tornar-te a tenir per aquí! Ja és bo que la carn sigui feble. Bentornada!

  10. Jaume ha dit:

    Montse,

    Aprofito que he tret el cap pel teu pati per treballar els comentaris a l’aula.

    Gràcies,

  11. Pau Samo ha dit:

    juas juas juas juas… no ha pogut ser eh!! per dos dies no t’has pogut esperar al febrer? La espera s’ha fet llarga per nosaltres.. ara, si us plau, no marxis.

    • Montse ha dit:

      És que això és divertit i el temari d’opos és taaaaan ensopit, però taaaaan ensopit! Si mai tens insomni et recomano que agafis la llei 30/1992 i abans d’acabar el preàmbul ja estaràs completament grogui. Ni valerianes ni res: procediment administratiu i a clapar com un angelet! 😉

  12. […] he extret de dos blocs diferents: un d’educatiu i un de personal, que us el […]

  13. Tomàs ha dit:

    Hola Montse, ben retrobada!

    Realment passen tantes coses importants, moltes d’elles indignants, que costa molt de callar.

    En Clooney s’ha fet què? ens has deixat a mitges! Bé, el que si hi ha persones que es fan és un blanqueig de la pell on en Clooney s’ha fet el lifting. Amb l’edat la pell en aquelles zones pren color i dones i homes s’ho emblanquinen.

    Pel que fa al Duc de Palma, li proposo que si el deixen sense el Ducat digui “amb o sense Ducat, segueixo Em…Palmat” (en castellà també rima bé).

    Fins aviat!

    • Montse ha dit:

      Coi, Tomàs, quina poca sensibilitat: jo desconsolada per la possibilitat que s’hagi fet un lífiting i tu ho arregles amb el blanquejament. Però això què és, teràpia de xoc? 😦

      • Tomàs ha dit:

        Això és donar-te pistes del que et pots trobar el dia que tinguis un “sopar” i un “nespresso” amb en Clooney.

      • Montse ha dit:

        Em pregunto en quin moment has deduït que tinc cap interès a veure-li els líftings, a en Clooney. Bé, ja hi pensaré quan quedi amb en George per fer un cafetó.

  14. afbourdiol ha dit:

    Montse, què ha passat? També era un experiment, això de no escriure?

Deixa un comentari