No comments

Ho poso en ordre alfabètic perquè veieu que a banda de ser rondinaire també sóc endreçadeta: aixafaguitarres, anihiladora, babaua, beneita, bunyolera, capsigrany, destructora, esgarriacries, gamarussa, graponera, maldestra, malfeinera, pocatraça, poca-solta, sapastre i ximpleta. Tot això m’he dit a mi mateixa quan he vist que en clicar en l’apartat que més m’agrada del tauler de control del bloc, el lloc on puc llegir toooot el que es comenta en els posts de wordpress (catxis, blogger no) en què comento,  no hi apareix res de res (en la imatge no es veu un borrall, però és el desplegable del “Tauler” on diu “Comments I’ve Made”).

CapturaPantalla

Bé, per ser exactes no ha sigut una reacció immediata. Primer vaig pensar que alguna cosa no estava actualitzada i vaig actualitzar coses. Després vaig pensar que passava alguna cosa amb el navegador i ho vaig intentar des d’un altre navegador. Finalment vaig pensar que el portàtil s’havia encomanat d’algun virus malèfic i ho vaig intentar des d’altres ordinadors, concretament uns altres quatre.  I després de posar en pràctica tot el que la meva ignorància em dicta només em queda un veredicte: MONTSE, QUÈ COI HAS TOCAT PER CARREGAR-T’HO!!!

I després d’aquesta sessió d’autoflagel·lació… 1) això li passa a algun altre wordpressià? i 2) algú sap com s’arregla el desgavell? 😦

Ep! Rectificació 21 hores més tard per final feliç:

No puc dir què he fet per arreglar-ho perquè no he fet res i tanmateix ja funciona tot correctament. Després de dues setmanes de fer provatures des de quatre ordinadors diferents i quan ja havia perdut tota esperança d’autosuficiència i us havia demanat socors, va i s’arregla tot sol. És una victòria agredolça perquè si no sé què ha passat no sé com ho puc arreglar si mai hi tornem. Bé, potser els de Método3 m’han punxat el wordpress per fer un estudi sobre la reacció dels bloguers davant dels problemes tècnics inexplicables (Ah! Chi lo sa? Si han posat detectius per investigar avellanes, bé podria ser això, no?). En tot cas, ja puc seguir gaudint al 100% del món bloguer: l’enginy dels comentaristes de dins i fora d’aquest espai. Visca! 😀

CapturaPantallaDimecres

Anuncis

17 Responses to No comments

  1. XeXu ha dit:

    Ai que wordpress no serà tan fantàstic com ens voleu fer creure que és… No tinc ni idea del que ha passat, ni tant sols reconec el programa, però si et serveix de consol (que no crec) dir que google se’ns carregarà el google reader properament i ens haurem d’espavilar per tenir els blogs controlats amb algun altre programa o aplicació. Ja que parlem d’aquests temes, potser algú em podria aconsellar sobre quin programa triar. Potser així m’estalvio un post per demanar-ho i tot.

    • Pons ha dit:

      no pateixis, tinc previst un post recomanant les millors alternatives al reader en breu

      • Montse ha dit:

        No sé quin sistema és millor perquè sempre he fet servir el mateix, però el que sí sé és que conec antics del bloguer que s’han passat al wordpress i no conec ningú del wordpress que s’hagi passat al bloguer… ho deixo aquí 😉

        El Pons és una joia: està en tot!

  2. Pons ha dit:

    Estan loggejada en wordpress prova d’entrada en aquesta URL a veure que et surt:
    http://wordpress.com/#!/activities/

    • Montse ha dit:

      Bé, després d’esbrinar què vol dir estar loggejada (els analfabets digitals som així) he accedit allà on dius, però només hi surten els comentaris propis i dels de la resta de comentaristes ni rastre. Sort que al final s’ha arreglat tot solet (potser ha estat gràcies a la teva aura informàtica? ooommmmmm)

  3. Crític de cine ha dit:

    A mi no m’ha passat, així que no et puc ser d’ajuda ara mateix. Sorry!!. Sort que el Pons està en tot i et pot donar un cop de mà.

    • Montse ha dit:

      Solucionat! La llàstima és que com que ni sé per què es va espatllar ni com s’ha arreglat, si mai us passa no us podré donar un cop de mà. La informàtica és asín.

  4. ÒscarAzAl ha dit:

    Quan faig clic a l’opció de comentaris que he fet a l’escriptori, m’envia a l’enllaç que ha posat el Pons.

    • Montse ha dit:

      És un bon enllaç, però se’m queda curt: m’agrada comentar, m’agrada la resposta al comentari i m’agrada llegir el que comenten els altres sobre el mateix tema. Si seguís més blogs, necessitaria tres vides per poder acudir a tot.

  5. Marta ha dit:

    Que estrany… A mi tampoc m’ha passat i no tinc ni idea de què pots fer. Em sap greu…

    • Montse ha dit:

      És curiós: després de dues setmanes de desgavell, s’ha arreglat tot sol a les poques hores d’haver-vos demanat ajuda. Això han estat les vostres bones vibracions, segur! 😉

  6. A vegades també he tingut problemes amb el reader, però no sé ni com ho vaig solucionar ni ben bé què passava, aixó de la informàtica és ben estrany, s’autocura dels seus mateixos problemes… que tremolin els informàtics!!

  7. Tomàs ha dit:

    Un bon ensurt!

    De vegades passen coses, com aquells que diuen “en ocasiones veo muertos”. Això de les xarxes socials és un misteri insondable, i els sistemes que les suporten encara més.

    No intentis esbrinar que ha passat. Jo quan passa alguna cosa estranya també pateixo però normalment s’acaba solucionant.

    Una història que ha acabat bé!

    Si vols fer exercicis d’interpretació intenta esbrinar a qui es refereix en Mou quan diu “hay equipos”.

    • Montse ha dit:

      De tant en tant et trobes amb canvis en la presentació sense saber ni el com ni el per què i fa una mica de iuiu (i si desapareixen coses el iuiu és total!). Sort que s’ha arreglat tot sol perquè ja no sabia què més fer-hi.

      En Mou? Et refereixes a aquell senyor que té amics invisibles… o potser amics que no ho són tant com sembla perquè diuen que el voten i després no el voten? Hahaha, m’encanta quan veig que la crua realitat explota en la cara dels impresentables 😀

      • Tomàs ha dit:

        Jo de tant en tan consulto: http://es.forums.wordpress.com/ De vegades fins i tot he trobat que a d’altres els passa el que a mi. Donen moltes solucions. Hi ha un històric que es pot consultar i fins i tot pot fer preguntes.

      • Montse ha dit:

        Ei, sí: hi he buscat “Comments I’ve Made” i hi havia algú que li ha passat exactament el mateix, en la mateixa data i sense haver fet res d’especial (val a dir que tampoc no li donaven solució, però si més no així saps que no ets un cas aïllat). Me l’apunto per passar-hi de tant en tant. Gràcies!

Deixa un comentari

