El diari de (4 de 5)

El dia abans de la vaga, com cada matí, vaig obrir el dietari ansiosament. Hi explicava que havia anat a urgències perquè em curessin un trau al cap, que tenia el cos masegat i que havia sortit de l’hospital amb divuit punts i dopada amb un carregament d’analgèsics.

Ja ho tenia: allò era un advertiment! Per fi tot semblava encaixar. El diari, per força, havia de ser l’obra d’un esperit protector que m’avisava dels perills per poder-los evitar. De ben segur que si l’endemà sortia al carrer em veuria implicada en algun merder entre els manifestants i els antiavalots i a mi m’hi enganxarien enmig, per tant vaig decidir quedar-me a casa tot el dia i així evitar prendre mal.

Potser la culpa va ser la mania que tinc de llegir mentre camino, potser va ser que els nens tenen el vici de deixar les joguines escampades per terra o potser la sorpresa en llegir quins serien els esdeveniments del dia següent. El cas és que el dia de la vaga, de bon matí, acabada de llevar, mig adormida i capficada, no vaig veure el patinet: relliscar-hi i rodolar escales avall tot va ser una. No cal dir que, tot i no haver-me trencat cap os, vaig necessitar una dotzena i mitja de punts de sutura i un Nolotil cada sis hores.

Anuncis

14 Responses to El diari de (4 de 5)

  1. XeXu ha dit:

    Aquesta de seguida l’he vista, miraria d’escapar-se del destí però no hi hauria manera. I efectivament, es fot de lloros per les escales. Aquest dietari fa més por que una pedregada. Què t’hi jugues que a la propera pàgina no hi posa res?

  2. Pau Samo ha dit:

    Mare de Deu!! coneixen-te ja no se per on agafar-m’ho això. Espero ansiós que siguin les 00.30 de la nit per a veure el desenllaç!!!

    • Montse ha dit:

      No res, ja saps que els meus contes sempre tenen un final feliç… bé, tret d’aquella mossa que se la van menjar… ah, i d’aquell llop que va pringar.. ui, i aquell paio que el van compostar… ai, si, i aquell geni que va acabar xafat sota les rodes de l’autocar… i… bé, ja paro, no?

  3. tirantlobloc ha dit:

    … vaaaaaaaaaaaaaaaaaa… volem saber el desenllaç!!! Quins nervissssss!!!

  4. Reflexionem-hi ha dit:

    Au, ostres, quin mal de cap!!!!!!!!! Aiiiii, que ja s’apropa el 5/5!!! Ens el penjaràs demà o ens faràs esperar en plan Pon’s Style fins dilluns??

    • Montse ha dit:

      No, no: després de les 12 campanades, el final (i a sobre, com que no tinc gaire clar com es programen aquestes coses, m’hauré de mantenir desperta per clicar el “publica”)

  5. Ens tens a tots enganxats a la pantalla! I no serà per la feinada que tinc aquests dies! He rebut el mail i he llegit just les primeres frases i al principi m’he dit, ja ho llegiràs al metro que és quan no tens res a fer, però no m’he pogut estar! Sort que és curtet, però no per això poc intens!

    Vaja, que no ens podem escapar del destí i tot i sabent-ho hi ha sorpreses. Aleshores és millor no saber-lo, així no t’obsessiones en escapar-te’n…

  6. Crític de cine ha dit:

    El destí és inevitable!!! Va, que només queda un lliurament per saber-ne el final!!!

    • Montse ha dit:

      Inevitable com aquella pel·lícula d’uns que es lliuren de morir en una montanya russa i que després van pringant de mica en mica i que… ei, algun dia ens haurem de plantejar escriure un guió!

  7. Tomàs ha dit:

    Aposto per una nena somnàmbula i vident que escriu per les nits el que ella mateixa llegeix després.

    • Montse ha dit:

      Podia haver estat una de les resolucions del conte. De joveneta havia llegit alguna vegada un tipus de contes que no es llegien seguits; en acabar un capítol et proposava dues opcions: si vols que el protagonista entri en la casa, ves a la pàgina 15 i si vols que passi de llarg ves a la pàgina 45. Algun dia intentaré fer alguna cosa similar; seria divertit.

Deixa un comentari

