I al final…

No ho explica tot, evidentment,  però déu n’hi do:

31 Responses to I al final…

  1. XeXu ha dit:

    Sí, és ben bé el que deia l’altre dia en un post, som gent pacífica, però si ens ataquen ens hi tornem, i el que fan aquests que ens ataquen no és altra cosa que generar gent que vol viure tranquil·la, amb el que és seu, i sense que ens explotin perquè som els que més recursos generem. Si l’acudit era molt explícit abans, amb la continuació encara ho és més.

    • Montse ha dit:

      Al final haurem de donar la raó als que diuen que España és la major fàbrica d’independentistes. Cada cop es veu més clar de quina pasta està fet cadascú i n’hi ha que queden ben retratats.

  2. Quadern de mots ha dit:

    És veritat, no s’ho creien, els hem descol•locat. Ara que el Mas també m’ha descol•locat a mi, un discurs nou que en general està bé. Que no s’arronsi que encara no hem arribat al final.

  3. Rosaura ha dit:

    Ara és hora!

    • Montse ha dit:

      Quan més voltes hi dono, més em sembla que és el moment.

      • Rosaura ha dit:

        A Madrid ens pregunten, moooolts amoïnats per nosaltres, què passaria amb Catalunya sense Espanya. Jo els responc com el gallec Rajoy, amb una altra pregunta: Què faria Espanya sense els nostres diners? M’imagino al “Senyor Sitenscuyonggs” amb un mal de panxa espantós si no pot mantenir el nivell de vida d’Extremadura a base de subvencions com fins ara… a Andalusia el mateix… i fins aquí puc escriure o encara acabaria dient coses més fortes… això sí, AMB IL··········LUSIÓ!

      • Montse ha dit:

        És molt curiós veure com evolucionen els discursos: primer van començar per la inviabilitat econòmica, després van proclamar la inviabilitat constitucional, ara ja hi ha qui vol treure els tancs al carrer. Se’ls comença a notar massa que tenen uns arguments que no se’ls creuen ni ells.

  4. Pau Samo ha dit:

    m’agrada que hagin deixat la cara dels de l’altra banda a la nostra imaginació!
    Jo diràs que els veig tragan saliva

    • Montse ha dit:

      Uns traguen saliva, altres volen fer entrar els tancs per la Meridiana i la resta no entén res de res. A mi els que em fan patir són els que per feina han d’estar fent voltes entre aquí i allà: l’altre dia un camioner m’explicava que a cada parada que feia (Màlaga, València, Madrid…) i li miraven el full de ruta la reacció era idèntica a cada lloc “¿De Barcelona? Pero oye, ¿què os pasa a los Catalanes?” (de bon rotllo, això sí).

  5. Marta ha dit:

    😀 Hem de persistir!

    • Montse ha dit:

      Ens han d’escoltar per força. Em fa gràcia els que intenten articular que la convocatòria d’un referèndum sigui il·legal. Però on van a parar: què hi pot haver de més legítim que permetre que el poble faci sentir la seva veu?

  6. Crític de cine ha dit:

    Fa dies que corre pel facebook. Una bona forma de resumir l’estat actual de moltíssims catalans i les conseqüències que ens hi han portat.

  7. Jo també l’havia rebut per correu, i a mi em va semblar molt visual i m’hi vaig sentir bastant identificada. Sort amb l’estudi que ja veig que estàs a tope!!!

  8. Pons ha dit:

    que no pateixi tan espanya sense Catalunya, sempre els deixarem venir com a turistes 😉

  9. Tomàs ha dit:

    El nivell i la quantitats d’atacs i de barbaritats que hem d’escoltar, llegit i suportar (Telemadris, Vidal Quadras, Expresident blocaire d’Extremadura, algun militar, Bono…i mil més), és directament proporcional a la por i a la preocupació que els hem despertat.

    Vaticino que després d’uns mesos d’atacs a fons, la premsa i el Govern de Madrid canviaran d’estil. En algun moment ens voldran seduir, ens voldran enamorar.

    No entenc la resistència de Madrid a parlar. Jo particularment preferiria que no ho fessin, jo soc dels que volen marxar ja (ho penso des de que era molt jove), i el que diu ja vol dir després d’un seguit de processos democràtics que hem de seguir per tal de no tancar-nos portes enlloc. Que ningú pugui dir que no hem fet (o intentat fer) les coses com cal.

    El que si demano al Govern i Partits de Catalunya favorables al canvi, és que si podem fer-ho en dos anys, que no en tardem tres.

    Vaig sentir que en Mas va ser enviat per CiU al Quebec quan aquests varen perdre el seu Referèndum per 40.000 escassos vots. En allà els Independentistes li varen explicar que es van equivocar en el Tempo, creuen que ho havien d’haver demorat uns mesos més, que haurien d’haver fet més pedagogia. No ho se. El que demano als nostres polítics és que ho facin bé i ràpid, i que ens expliquin el procés i el que significa (que donin resposta a totes les preguntes que molta gent es fa, d’altra manera es còrrer el risc que els indecisos votin en contra).

    • Montse ha dit:

      I el cas és que com més por intenten donar, més credibilitat perden. Jo d’ells callaria pequè cada vegada que obren la boca neixen deu independentistes. L’altre dia vaig visitar el bloc d’en Guillermo Fernández Vara (el que vol que li retornin 150000 extremenys) i donava goig de veure els comentaris que li van deixar els fills i néts d’immigrants dels anys 60. Avui hi he tornat i, oh sorpresa, aquell post ha desaparegut i a canvi n’ha deixat un altre amb una mena d’aclaració.

      Jo també espero que tot plegat no s’allargui eternament perquè el desgast pot ser criminal. No sabia això de Quebec… potser aquí hi ha més premeditació que no em pensava.

      • Tomàs ha dit:

        No he arribat a temps a anar-hi i ja l’havien fet desaparèixer, llàstima. És una de les parides més grans que mai he escoltat i llegit, i més venint d’un responsable polític. No puc entendre tanta mentida, tanta fal·làcia, tant poc nivell moral…

      • Montse ha dit:

        Es va adonar de l’animalada que va escriure i ràpidament ho va treure… tot i que en diversos diaris es reproduïa el contingut fil per randa; que odioses deuen ser les hemeroteques per segons qui 😀

  10. MadeByMiki ha dit:

    Això ho haurien de llegir alguns d’aquells que no entenen que és el que està passant. A veure si aviat en dono la meva versió amb un post al respecte…

  11. Reflexionem-hi ha dit:

    Veus? Una de les coses que sempre m’ha convençut és la manera com ens (mal)tracten. Conec gent que els disculpa, com una dona maltractada “bueno, ja se sap que n’hi ha que…” però a mi m’encén, que es fiquin amb sa mare! (no, pobra dona, amb ella tampoc)

  12. El fem fatal ha dit:

    Molt ben documentat, l’acudit. Ara falta dibuixar l’última vinyeta amb el catalanet independent i l’espanyolet amb el trauma paït anant de copes la mar de feliços sense cap ressentiment (visca la cursipolíticaficció).

    • Montse ha dit:

      En un món ideal els espanyolets i les espanyoletes tindrien clar que no tenim cap problema amb ells, sinó amb el govern central que sempre ha estat centralista i mai deixarà de ser-ho… però no sé si això pot passar fora d’un món ideal.

Deixa un comentari

