Ànims!

Animeu-vos, caram! Tots estem tocats per la crisi, però no ens hem d’enfonsar.

Jo, per exemple, ja només puc menjar formatge podrit…


… i carn seca…


… el vi, antic…

… el meu cotxe no té sostre…


… i tinc la banyera a la serena…

… però no em queixo pas, cony!

(…)

Perdoneu-me la pallassada, però és que porto tot el dia sentint la paraula “retallades” quan encara no he paït la darrera que em van donar (després d’una congelació salarial ad eternum) i se m’han posat els pèls i el sarcasme de punta.

Tanmateix, no patiu perquè sóc molt estalviadora i aquestes festes faré un esforç de flaquesa per celebrar-ho com cal que Nadal només és un cop l’any. Ja tinc pensat el menú: a casa farem llagosta… concretament aquesta “llagosta” 😦

26 Responses to Ànims!

  1. MadeByMiki ha dit:

    Pensa que si has votat ara pots queixar-te tot el que vulguis, total no et servirà de res…

    Avui parlem del mateix tema, la forma no és la mateixa, però en el fons anem pel mateix camí.

    Bon Nadal i que aprofiti la llagosta low-cost!.

    • Montse ha dit:

      Pobre Miki, quin mal de panxa et provoca tota aquesta patuleia. A mi l’únic consol de les eleccions és el d’haver posat el granet de sorra perquè la “onada blava” no ens escombrés. De fet, el mapa electoral ha quedat dibuixat amb una certa gràcia perquè ara semblem més que mai un poble d’irreductibles gals (què?, qui no es consola és perquè no vol).

  2. Lo rat ha dit:

    Oh, ah, el retallable de formatge podrit… visca la indigència vip (i les guminoles).

  3. tirantlobloc ha dit:

    Té bona pinta aquesta llagosta! Segur que costa menys de menjar que la de mar i no esquitxaràs el del costat llepant una pota!

  4. samox ha dit:

    mos farem un fart de patir! Jo sempre acabo pensant que més feliç seré quan menys coses necessiti, i si he de menjar formatge podrit, carn seca o una llagosta o faré! ;P

    • Montse ha dit:

      Ets un home sacrificat, ja ho veig. De fet jo també sóc feliç amb una llesca de pa amb tomàquet sucat amb arbequina i uns encenalls de carn seca ibèrica. Si és que som gent senzilla i planera a més no poder 😀

  5. Yáiza ha dit:

    Quin post més divertit!! A França els agrada molt el formatge podrit (i el que no ho està tant), però com que aquí la crisis passa millor… va força car!! =S

    • Montse ha dit:

      De fet, em temo que encara que aquí la crisi passi pitjor el preus dels productes cars seguiran sent cars; no tothom les passa magres… de fet allò de “a rio revuelto, ganancia de pescadores” em sona estranyament real.

  6. Tomàs ha dit:

    Ha estat molt bé això del Miki de la “llagosta low cost”.

    Estic amb tu, al mal temps bona cara i el teu post aporta alegria en uns moments en els quals més val fugir dels mals rotllos perquè ja n’hi ha prous.

    Aquests dies miro només la caràtula dels telenotícies i als diaris hi ha notícies que em “salto”, ja ni vull llegir-les. Tot és el mateix rotllo de la retallada per aquí o per allà. Puja el preu d’això i també d’allò. La prima de risc i mil coses més.

    Estic amb tu. Ànims!

    • Montse ha dit:

      És que en Miki té uns “puntaços” boníssims.

      Certament, marxen les ganes de llegir els diaris, però em temo que ara el que cal -sense amargar-se- és estar ben informats, intentar ser objectius i procurar tenir memòria, molta memòria.

      • Tomàs ha dit:

        Crec que em tancaré en un embolcall com algunes nimfes i a esperar que escampi.

        L’ambient políco-econòmic és insuportable. L’únic que acaba valent la pensa són les persones normals i corrents.

      • Montse ha dit:

        Certament, aquest panorama provoca ganes d’anar a fer companyia a la Teresa Forcades, a veure si en un convent Benedictí es pot fugir una mica “del mundanal ruido”. Em pregunto si segueix vacant el lloc de treball de farer d’aquella illa deserta 😉

  7. Marta ha dit:

    M’ha fet molta gràcia, aquest post! I, com ja t’han dit per aquí, sort en tenim de tenir-te per aquí, que amb el teu bon humor ens alegres el dia i aportes una miqueta d’optimisme a la situació que tenim! A veure com acaba tot.

  8. Crític de cine ha dit:

    M’encanta el teu menú de Nadal. Ja ens guardaràs un troset als que no podem fer la despesa que proposes. Crec que l’expressió que necessitem, ara més que mai és “Al mal temps, bona cara”. Com no comencem a prendre’ns les coses amb filosofia (que no vol dir que les acceptem, que quedi clar) acabarem malament del cap. I als que manen ja els aniria bé.

    • Montse ha dit:

      Homeeee, una llagosta low cost tampoc???

      Estis segura que els que manen estarien encantats de veure’ns buscant evasió submergits en tele5… no els donarem pas aquest gust, oi? 😉

  9. Pons ha dit:

    encara tens casa i tot? afortunada!

  10. Reflexionem-hi ha dit:

    Ecs, no fa gaire bona pinta la llagosta!! Em va agradar més aquell cargol sense sostre que em vas neviar, haha!!

  11. puri cabello ha dit:

    Y diuen que hem viscut per sobre de les nostres possibilitats. És per això que volen que tornen als temps passats, i de pas paguen penitència

    • Montse ha dit:

      Cada vegada queda més clar que són ells qui han viscut per sobre de les nostres possibilitats.

      La veritat és que ja portem un grapat de dies que abans de llegir les notícies cal prendre algun protector d’estómac… i ni així 😦

  12. ÒscarAzAl ha dit:

    Mira que et diré que, a part de la carn seca, et regalo totes les altres penes. Però quan us mengeu la llagosta m’avises, que m’ha encantat!

Deixa un comentari

