Tancar parèntesi. Punt i a part

Ja s’han acabat les vacances, si més no les meves. El rellotge ha tornat a guarnir el canell per marcar la seva particular dictadura, el despertador de sobretaula ha vingut a substituir els ocells més matiners, els peus s’han vist privats de la llibertat de les sandàlies, una capa discreta de maquillatge ha aparegut a sobre del rostre (cal donar bona imatge) i una altra de més gruixuda ha maquillat el cor (cal ser professional).

El que més em sorprèn de la tornada a la rutina és que d’un dia per altre hi ha coses que deixen de tenir sentit i ja no em sembla bona idea dur calçat guarnit amb cargols de mar, ni polseres de cuiro trenat, ni els granissats tenen el mateix gust, ni les cançons la gràcia de la setmana passada. Fins i tot desitjaria que una bona tempesta arrambés amb la calor i deixés el terra sembrat de bassals. S’ha acabat l’estiu?, doncs s’ha acabat!

Per tant, guardo les sandàlies, deso les polseres, prenc un iogurt (desnatat… no cal dir res més, oi?), i escolto per darrera vegada la cançó que més han punxat en la ràdio local. Ah!, i per contrarestar els possibles atacs de nostàlgia, una petita llumeta en l’horitzó: aviat encetarem la temporada de bolets i enguany ha plogut força! 😉

Anuncis

26 Responses to Tancar parèntesi. Punt i a part

  1. Pons ha dit:

    benvinguda de nou a la crua realitat hmmmmm sí!

  2. MadeByMiki ha dit:

    Sant tornem-hi que no ha estat res!!!

    Ben tornada a la “normalitat”…

  3. samox ha dit:

    I’m at Valls mort de fàstig…… JAJAJAJA aixó si disposat a no aburrir-me més. La feina profesional però alegre, el despertador la al.legria de viure un nou dia, el lloguer i les factures la sort de poder gaudir d’un lloc on jaure i el somriure a la cara cada dia. Afeitadet, viu i saludable, aixó és el que faré el que queda d’any com a mínim. Si tot va bé a nadal m’ho replantejo un altre cop.
    NO HE FET CAP CURS DE COACHING NI ESTIC A CAP SECTA

    • Montse ha dit:

      Uau! Això és el que en diuen “a mal tiempo buena cara”, oi? Jo abans necessitava una setmaneta d’autocompassió, planys i dols abans de tornar a la normalitat (més que depressió postvacacional era rebequeria postvacacional), però com el pati està com està ara ja fa tres anys que torno a la feina sense dir ni piu i pensant “encara sort” 😦

  4. Lo rat ha dit:

    Així, amb maquillatge blogaire, la rentrée no li queda pas malament. De furiosa boletaire potser fa més por…

    • Montse ha dit:

      Ca! No faig gens ni mica de por, al bosc; sóc tan respectuosa amb l’entorn que no es nota per on he passat, ni pel que fa a les deixalles, ni per vegetació malmesa… ni per la collita de rovellons. Hi poso molta fe i moltes ganes, però més que trobar-los hi he d’ensopegar per veure’ls. Això sí, quan en fico algun al cistell les exclamacions de goig se senten arreu (i els “ssssstttt, no cridis!” dels companys, també) 😉

  5. Tomàs ha dit:

    Dona gust la colla d’optimistes que sou tots plegats.

    Ja que he llegit tants comentaris optimistes, no em sento en la necessitat de ser-ho. Jo torno a la feina el divendres, dia 2. És a dir, encara em queda 1 dia de no feina-laboral.

    Jo no tinc ganes de tornar, la veritat sigui dita.

    M’he fet el ferm propòsit de jugar a la Primitiva per provar que em toqui. Més que per ser milionari, per poder deixar de treballar i dedicar-me a viatjar i gaudir de la vida d’una altra manera.

    • Montse ha dit:

      Optimistes? No sé, no sé… deixem-ho en resignats 😉

      Tu juga i si et toca una animalada de pasta no te n’estiguis d’organitzar un creuer blocaire amb tots nosaltres; estarem encantadíssims d’acompanyar-t’hi de franc (jo jugaria, però és que hi tinc tan poca traça que no em donen ni el reintegrament)

      • Tomàs ha dit:

        Això del creuer blocaire podria arribar a ser interessant. En un creuer sense cobertura, ens hauríem de dedicar a d’altres distraccions!

      • Montse ha dit:

        Però home, qui necessita cobertura si ja hi som tots allà mateix? Podries exposar un post en directe i en lloc de fer comentaris per escrit et muntariem el guirigall de viva veu 😀

  6. Marta ha dit:

    Tot arriba… Ben tornada! 🙂

    • Montse ha dit:

      Les vacances acaben i què és el primer que fem en arribar a la feina? Buscar un calendari per veure quan falta pel proper pont! 😀 No tenim remei, no (hahaha). Som-hi!

  7. Ferran ha dit:

    Totalment d’acord… sobretot en lo del gust dels granissats.
    Perquè serà que quan ets de vacances són més bons?

    • Montse ha dit:

      I encara m’he deixat una cosa que perd tota la gràcia (però tota, eh!) fora del període vacacional: matinar.

      Moltes gràcies per la visita, Ferran. Sigues benvingut, ets a casa teva! 😀

  8. Yáiza ha dit:

    Doncs res, adéu a l’estiu-estiu. Jo aviat m’acomiadaré també de la calor i el bon temps… Però crec que a París enyoraré tenir una tardor suau i dolça com les d’aquí.

    • Montse ha dit:

      Això teu és molt especial; la majoria tanquem l’estiu per tornar a la rutina, però tu per encetar un nou projecte, i quin nou projecte! Ep, i no oblidis portar-nos a tots nosaltres en un raconet de la maleta! 😀

  9. Reflexionem-hi ha dit:

    Em pensava que seria el waka waka… però quina ràdio escoltes, tu?? Ai, quina mandra…

    • Montse ha dit:

      “Vengo to revolusionao, vengo con ganas de fiesta, vengo eshándole carbón a este barquito de vela. Vengo con ganas de verte, de comerte la boquita, vengo disfrasao de lobo, tu eres mi caperusita” Perquè el viatge sigui complert sempre sintonitzo les ràdios locals… especialment quan surto a l’estranger 😉

  10. Es necessari posar una cançó de El Arrebato??? ajaja

  11. Sergi ha dit:

    Vinga Montse que per iniciar la temporada de bolets no t’has de posar tant moixa. Ja veuràs quants i què bons que seran aquest any.

    • Montse ha dit:

      No li ho diguis a ningú, però sóc la vergonya dels boletaires: n’hi ha d’haver una barbaritat perquè jo en trobi algun.

      De totes formes, encara que no ensopegui cap erol espectacular no hi fa res perquè m’ho passo molt bé trotant per la muntanya, fent fotos i oxigenant-me (i qui no es consola és perquè no vol hahaha!) 😀

  12. Jaume ha dit:

    Ja veus quins estralls comet la síndrome postvacacional… ara no dono a l’abast o piulo o bloquejo (de moment guanya la primera opció). No et queixaràs que la parròquia creix. Enhorabona!!

    • Montse ha dit:

      Buf!, no me’n parlis dels estralls que des que vaig encetar aquest espai mai no havia deixat passar tants dies sense penjar alguna coseta… tot i que sempre hi ha un pitjor… cof, cof, cof… ai, quina tos m’ha agafat ara… cof, cof, cof…

      Ai, la parròquia. És que a la xarxa hi ha una gent més maca! 🙂

Deixa un comentari

