Una mica de sal, unes gotes de llimona i un polsim de pebre.

Va ser un amor a primera vista perquè només vaig necessitar cinc minuts per constatar que la sintonia era perfecta. Potser no va ser obra de l’atzar, potser el terreny estava adobat des que de petita escoltava incansablement els vinils dels monòlegs d’en Joan Capri i aquella fina ironia em va recargolar les tendres neurones. No ho sé, en tot cas he decidit que avui vull riure, que avui NECESSITO riure, i ho comparteixo amb vosaltres, per si algú també vol prendre una mica de sal, unes gotes de llimona i un polsim de pebre. Senyores i senyors: LES LUTHIERS!

20 Responses to Una mica de sal, unes gotes de llimona i un polsim de pebre.

  1. MadeByMiki ha dit:

    Ja ho saps, si necessites riure no llegeixis MadeByMiki (com a slogan no sona massa bé…), ho sigui que segueix escoltant a Les Luthiers i mirant-te el món amb curiositat i bon humor.

    M’ho he passat molt bé amb els vídeos.

    Salut i a riure força!!

    • Montse ha dit:

      Tinc tanta fe en les propietats terapèutiques del riure que el tinc catalogat com a necessitat vital. Mira, encara en faré un post!

      Per cert, per a mi pensar també és una necessitat vital, per tant no et facis il·lusions que no em faràs fora del teu bloc tan fàcilment 😉

      Celebro que t’hagin agradat els vídeos!

      • MadeByMiki ha dit:

        Sobre necessitats vitals també penso ben aviat fer-ne un post, si coincidim amb el tema i no diem el mateix, segur que ens servirà per aprendre alguna cosa més.

    • samox ha dit:

      pos si ets l’alegria de la huertaaa!!

      • MadeByMiki ha dit:

        És broma, tat?

      • Montse ha dit:

        No ve al cas, però és que m’ha fet gràcia això de “tat”. Fins ara només ho havia fet servir per jugar amb els nens i m’has fet buscar-ho en el diccionari per veure què més vol dir. M’ha agradat tant que l’incorporaré al meu “idiolecte” 😀

      • MadeByMiki ha dit:

        El “tat” és absolutament sensacional, i segons la Enciclòpedia Catalana vol dir:

        Tat Kha
        Tat Kha. Localitat de la regió Septentrional (Tailàndia).

        Quina gràcia!!

      • Montse ha dit:

        Hahaha! A veure si en realitat ens volies explicar que te’n vas de viatge?

        La veritat és que només ho he buscat en un diccionari perquè sabia que era el que em donaria la resposta: el Diccionari Català Valencià Balear. Els altres (el DIEC2 i el de l’Enciclopèdia catalana) són “massa” normatius i no recullen paraules dialectals i determinades expressions que sí surten en el DCVB (m’encanta!)

  2. samox ha dit:

    consololo i estimulolo….mmmmm sona bé. Jo m’he fet un fart de riure, gràcies perque jo també ho necessitava.

  3. Tomàs ha dit:

    Montse,….pensava que no ho faria, però….ho he fet. T’he utilitzat!!!

    M’explico, he llegit el teu post, he engegat els vídeos i me’ls he anat escoltant mentre feia comentaris en d’altres blocs.

    El pitjor ha estat que en alguns blocs que he visitat i comentat mentre escoltava el teu, anava rient, quan potser el que llegia no era per riure.

    • Montse ha dit:

      Però què dius ara! Has escoltat els vídeos i has comentat alhora? Tomàs, t’has convertit en un ésser multitàstic i això només pot voler dir una cosa: finalment has trobat el teu costat femení! L’enhorabona! 😀 😀 😀

      • Tomàs ha dit:

        Això m’ho vinc sentint des de que era jove. No és una novetat per a mi.

        Les dones em cauen bé, fins i tot alguna m’agrada!

      • Montse ha dit:

        Aquest matí m’han dit una cosa que ho supera tot. En “J” és un company súperpuntual, però ja eren les 9 i encara no havia arribat, per tant he preguntat si algú en sabia res. La resposta ha estat: “Ha enviat un missatge per avisar que avui arribaria tard; es veu que té ginecòleg a primera hora”. Indescriptible!!!

  4. Reflexionem-hi ha dit:

    Hehe, “si se muere i no se salva le devolcemos el dinero!”. Jo també en sé algunes del Capri… m’encanta aquell que ofega la sogra… i quan la dona s’enfonsa diu “en el fons, en el fons no era tan mala dona”.

    Mira, l’he trobat! Visca You Tube: http://www.youtube.com/watch?v=iRq2QJgbPUk

  5. Quadern de mots ha dit:

    Hola, “no coment”, em sap greu però són coses de la tecnologia, ara no tinc àudio 😦 , però amb els comentaris me’n faig una idea. 😀

    • Montse ha dit:

      Doncs si més endavant et vaga, dóna-li un cop d’ull (o d’orella) perquè crec que et farà passar una bona estona. Les Luthiers gasten una ironia fina fina 🙂

Deixa un comentari

