La bombolla immobiliària (pel genial Aleix Saló)

Ahir vaig veure això i em va agradar tant que seria imperdonable no compartir-ho amb vosaltres. No us explico més: cliqueu i gaudiu. Tanmateix, no us puc avançar si us farà plorar o riure, tot depèn de quin tipus de sentit de l’humor gasteu (el meu no cal que us l’expliqui, oi? 😀 )

18 Responses to La bombolla immobiliària (pel genial Aleix Saló)

  1. Tomàs ha dit:

    Hola Montse, vinc de casa meva i de donar resposta al teu comentari. Al tenir relació amb aquest, ja veuràs que intentaré no repetir arguments i comentaris.

    …També m’ha agradat molt allò de le Spanish way of life. I molt, però molt l’Aznar en pla Moisés.

    La currada és espectacular i el contingut ens facilita un repàs cronològic del tema.

    “…a tomar pol culo l’ardilla…”.

    Molt interessant, llàstima que sigui cert. Estaria bé que aquest hagués estat un altre dels teus contes i no la put…realitat.

    • Montse ha dit:

      No té desperdici, és boníssim! Ja m’agradaria que fos un dels meus contes de ficció, però malauradament els que s’hi diu és ben cert. De fet, em sembla que si intentés inventar una història de terror no em sortiria un argument tan pervers com aquest 😦

  2. Rosaura ha dit:

    Encara me’n recordo del video que va fer quan va venir el Papa 🙂 És genial! Aprofito (amb el vostre permís) per enviar-vos l’enllaç del “lipdub” que s’ha fet a Sitges, amb la col•laboració dels ciutadans, institucions… queda reflectit el tarannà de la vila. Desitjo que us agradi. http://www.youtube.com/watch?v=uDrXbgnkfLo&feature=share
    http://www.sitges.cat/jsp/noticies/detall.jsp?id=25749902

    • Montse ha dit:

      Sí, aquest Aleix té la ment molt ben esmolada!

      El lipdub que enllaces és maquíssim i dóna molt bones vibracions. Realment, de la Blanca Subur no en podia sortir altra cosa 😉

  3. MadeByMiki ha dit:

    Sensacional, sensacional, sensacional. Gràcies per compartir-ho amb la teva audiència.

  4. tirantlobloc ha dit:

    Una bona lliçó d’economia. N’aprendrem de tot plegat? Espero que sí!

  5. samox ha dit:

    pos ara no se si riure o plorar; 😦 ¿?¿?
    M’alegro de ser lo hippie que viu de lloguer com un cutre.
    El que és cert és que la historieta és genial, no es pot dir més clar!

    • Montse ha dit:

      Doncs a mi em va sortir una rialla, però d’aquelles nervioses 😦 Com em va dir un amic: abans ho tenia clar… ara ho tinc claríssim!

      Si vas optar pel lloguer et deuen haver dit més d’una vegada que estaves llençant els diners. Què et dirien ara els que et recomanaven “hacer morir de envidia a tu cuñado y comprarte un adosado”?

  6. Pons ha dit:

    Trist i divertit i alhora totalment cert

  7. Ja l’havia vist i m’ha encantat!! Molt didàctic i explicatiu, alhora que mordaç i real!

  8. Reflexionem-hi ha dit:

    Vaig tard, Montse, coses de final de curs. No t’ho creuràs però ha tornat a passar: avui m’han enviat aquest vídeo i he pensat “seria guai fer-ne un post”…aish! No pateixis, en tinc un altre pensat amb els mossos i cançons de Sau!

    • Montse ha dit:

      És que va córrer com la pòlvora. Jo mateixa de seguida que el vaig rebre el vaig enviar a amics coneguts i saludats per correu electrònic i el vaig penjar aquí.

      Mossos i Sau? Òndia, noia, jo vull veure això!

  9. ficahilallengua ha dit:

    Montse, és molt bo aquest vídeo! Crec que mentre el mirava anava plorant i rient intermitentment… 😉

Deixa un comentari

