Problemes tècnics

Benvolguts comentaristes, lectors i passavolants,

M’ha sorgit un problema amb el portàtil i per tant hauré d’estar uns dies sense penjar cap post.

Tinc el teclat bloquejat i m’ha desaparegut el ratolí, però tan bon punt ho solucioni tornaré a escriure.

Us adjunto una imatge del desgavell per si de cas hi ha algun informàtic amb coneixements avançats entre nosaltres i em pot donar un cop de mà.

Gràcies,

Montse

Ai, perdoneu la rucada, però és que és taaaaaan bufó que no me n’he pogut estar 😀

El que sí és cert és que el gatet no és el culpable del bloqueig; sóc jo la que tot donant voltes a un post m’hi he encallat. És un tema que trobo tan maco que em fa por (com sempre) fer-ne una entrada fluixa que l’espatlli. Si me’n surto, el proper serà un d’aquells que no agraden a segons qui (ho sento) perquè no donen gens ni mica de morbo. El leitmotiv n’és una paraula que des que la vaig sentir em va captivar: idiolecte. Un tema bonic en mans inexpertes… que sant DIEC m’empari!

26 Responses to Problemes tècnics

  1. aJAJAJA MIAAAAWWW!

    Que mono, jeje! Espero amb delit doncs el teu post idiolecte!

  2. Tomàs ha dit:

    Encara que et pugui semblar intel•lectualment impossible d’entendre, jo també espero el teu proper post.

    Sé en quina carpeta mental em tens catalogat…què hi farem.

    Em portaré bé per a que em treguis tots els càstigs…, o no, potser no.

    No et puc ajudar amb el tema de l’ordinador, per a mi aquests estris són d’un altre món.

    Tothom fa posts més fluixos que d’altres, i sovint no mantenim el nivell, tret d’alguns i d’algunes que saben i troben la manera de mantenir un bon nivell en tot el que fan.

    Què vagi bé i no tardis!

    • Montse ha dit:

      És d’agrair especialment ara que ja t’he avançat què no hi trobaràs (ni en aquest, ni en el següent, ni en l’altre, ni en l’altre… pobre Tomàs, ets una víctima del meu ensopiment).

  3. Tomàs ha dit:

    Tinc entès que la idiolèctica té a veure fins i tot amb els famosos CSI.

    Ja ens ho explicaràs.

    • Montse ha dit:

      Eing? El CSI? Òndia, la meva línia d’investigació no anava per aquí, però com que mai sé quan vas de broma i quan de debó ara ho hauré de mirar! (per si de cas)

      • Tomàs ha dit:

        Cerca per un dels motius que varen trobar el terrorista Unabomber als EEUU que els va portar de corcoll una pila d’anys.

        Crec que no vaig errat.

      • Montse ha dit:

        Ah, la lingüística forense! Òndia, no hi havia caigut. El post no anava ben bé per aquí, però la veritat és que ara que ho dius crec que ho puc incorporar perquè és ben aprofitable. De fet, la fase de pluja d’idees encara la tinc en estadi de núvol així doncs qualsevol metamorfosi és possible. Gràcies per la idea.

  4. Marta ha dit:

    Si li fas pessigolles potser podràs tenir lliure una estona el teclat… 😉
    El post d’idiolectes serà molt benvingut!

    • Montse ha dit:

      Hahaha! Potser sí. Pel que fa al post, confio que els professionals no sigueu gaire durs en llegir-lo; com més voltes hi dono, més clarament veig que m’he ficat en un atzucac. Penso de mi que sóc una persona prudent i al final surt la veritat: sóc una bocamolla 😦

  5. MadeByMiki ha dit:

    Que bonic!!, jo si poso la meva “gatota” al damunt del portàtil potser si que s’espatllarà…

  6. Kuka ha dit:

    A casa també hi ha una gata que conviu amb nosaltres: és catalana per cert, va nàixer a Mataró i va creuar l’Atlàntic amb avió per viure per aquestes terres on està encantada amb els arbres i els ocells! Aquesta és la raó perquè ja no puja al meu teclat quan estic treballant o estudiant! =:o)

    Apa, Montse, espero el conte amb candeletes, eh!?

    • Montse ha dit:

      De Mataró? Uau, m’encanta com n’és de petitet el món! Els meus pares són de Mataró i de Cabrera de mar, tot i que des que es van casar van canviar el Maresme pel Baix Llobregat. Potser fins i tot a casa sabeu on és Santa Helena d’Agell (no ho sap ningú, és tan petitet, tan petitet).

      Per cert, el post de què parlo intenta rememorar una escena d’aquest lloc (Mataró). Espero sortir-me’n!

  7. Reflexionem-hi ha dit:

    Jo el deixaria del revés, a veure què escriu amb les potetes! Qui sap, potser descobrim una nova manera de comunicar-nos els gats i els humans!!

    • Montse ha dit:

      Havia pensat de demanar-li que em faci el proper post, però de cop i volta m’ha agafat un atac de pànic: i si el fa millor que jo? No, millor el deixo dormir que aquests gatets són molt espavilats i quan te’n vols adonar ja t’han avançat per la dreta.

  8. Pons ha dit:

    Tots els problemes informàtics tenen la mateix asolució: Apaga’l i torna’l a encendre

    • Montse ha dit:

      Mmmm, potser no ho arregla tot, però de ben segur és el que sempre provem; això i dir “ja has mirat que no s’hagi desconnectat cap cable?”. Si jo t’expliquès les llumeneres que hi ha a la feina… ai, valgamdeusenyor! 😉

  9. afbourdiol ha dit:

    M’encanta! Ja esperem l’entrada amb candeletes! Sovint havia pensat de fer alguna cosa semblant al que em penso que faràs tu… A meem!

  10. Jaume ha dit:

    em despisto!! ja hauria d’haver sortit aquesta entrada, oi?

    • Montse ha dit:

      Ains, és que m’has enxampat documentant-me sobre la lingüística forense (no va per aquí, però crec que pot ajudar a explicar el tema). Després tocarà relligar totes les dades i per acabar donar-li a tot plegat una esporgada de mil dimonis.

      O l’acabo d’aquí a una hora, o l’ordinador surt volant per la finestra… o me’n vaig a dormir (potser seria l’opció més assenyada).

Deixa un comentari

