Una pausa per a la tira còmica

Segueixo en la meva línia de creativitat sota mínims. Podria haver-me esforçat i haver escrit una entrada amb una forta dosi d’empipament sobre la llei de la reforma de les pensions, però segueixo atordida (i pel que fa a aquest tema gairebé astorada). Així doncs, torno a aprofitar-me una mica de la inventiva aliena. Us deixo unes quantes imatges de les que m’han fet dir que sí que sí amb el cap mentre les veia/mirava/llegia.

I és que ja es veia a venir la pedregada; des de fa uns mesos es notava que la cosa no pintava gaire bé:

.

.

Més tard, van sorgir tot d’indicis que deixaven entreveure que el tema acabaria així:

.

.

Però és que a més a més ja ens han advertit que això no s’acaba aquí i que l’any 2027 en tornarem a parlar. Em temo que amb aquestes revisions posteriors ens menaran d’aquesta manera:

.

.

Per acabar d’arrodonir-ho, per culpa de les hipoteques salvatges ens trobarem engolits en una espiral de deutes que ens tindrà fermats amb més contundència que una cadena perpètua:

.

.

Potser haurem de veure (i viure) incongruències com aquesta:

.

.

Això sí, en sortir de la feina, podrem quedar amb els companys per jugar a la petanca:

.

.

I no sé vosaltres, però jo, per acabar de reblar el clau, sóc una inconscient que després d’estar set hores davant d’una pantalla encara tinc l’humor de convertir la xarxa en el meu “hobby”, per tant començo a tenir clar que després de martiritzar la retina a tothora durant anys i anys, el final de la meva vida laboral presentarà aquestes penoses condicions (ai, senyor!):

.

Per cert, la majoria d’aquests vinyetes són d’aquest lloc http://webcomics.cat/ i aprofito l’avinentesa per recomanar-vos-el fermament. Ja que la situació és per plorar, busquem eines per riure! 😀

14 Responses to Una pausa per a la tira còmica

  1. Tomàs ha dit:

    Hola Montse Sota Mínims, què tal?
    Be, jo m’ho he passat be amb el teu post. Si aquesta era una de les coses que pretenies, amb mi ja ho has aconseguit.
    Es que em tens guanyat d’entrada!!!
    Jo em quedo amb el de la petanca en sortir de treballar.
    I tens raó la cosa esta chungui i des dels diferents governs no fan altra cosa que donar-nos alegries.
    Trobo que a la foto final no tenies un dels teus millors dies. T’he suggerit alguna vegada que el teu costat bo és l’esquerra, i tu sense fer-me cas…, com sempre per altre part.

    • Montse ha dit:

      Ja ho va dir en Charlie Chaplin: A day without laughter is a day wasted. (ei, segueixo en el nivell Teletubbi d’anglès, però el google translate és un magnífic assistent) 🙂

      Què dius ara, no em veus afavorida? Catxis, ja sabia jo que la perruquera m’havia deixat els cabells massa curts.

  2. madebymiki ha dit:

    N’hi ha que quan tenen la creativitat sota mínims baixen el nivell (jo mateix) i a anar tirant…

    Jo també he passat una bona estona amb el teu post!

  3. Reflexionem-hi ha dit:

    Jo crec que la solució és caçar un milionari i viure la vida com a “mujer florero”… encara sóc a temps!!

    La gràcia que els farà haver de cobrir tantes baixes (és que tinc reabilitació, és que he d’anar al metge, és que m’he encostipat, m’he trencat el canell, diu el metge que no faci esforços, ja no m’hi veig com abans…)

    • Montse ha dit:

      Ai, les baixes! Ja veuràs quina fila farem tots plegats. Si a hores d’ara ja tinc la columna d’una iaia i la memòria d’un peix… no sé com evolucionarà això (malament, segur).

  4. Kuka ha dit:

    Montse, amb mi, has encertat de ple: m’encanten les vinyetes! =:o) Sobre el tema, sense comentaris, tret del que faig als meus alumnes: si no vius mentrestant treballes, no viuràs quan et jubilis!

    NB El comentari està adaptat: de fet, els hi dic que, si no troben temps de llegir mentrestant treballen, és una il·lusió que creguin que trobaran aquest temps quan es jubilin.

    • Montse ha dit:

      Els ninotaires em tenen captivada: amb la mínima expressió de dibuix i text són capaços de resumir perfectament una situació. Simplement genials.

      I no puc estar més d’acord amb el que dius als teus alumnes (en qualsevol de les versions); si volem fer qualsevol cosa no hi ha millor moment per a fer-la que ARA. 🙂

  5. Bona recopilació d’un tema que no em fa la menor gràcia! En fi, val més pendres’ho amb humor!

  6. Tomàs ha dit:

    Des del G-30 m’han donat permís per confiar-vos que acaben d’instaurar un premi internacional per al grup de recerca que aconsegueixi allargar la vida fins els 150 anys.

    El rotllo està en que així podrem allargar la jubilació fins els 125.

    • Montse ha dit:

      Tomàs, no donis idees, home. Encara veig que canviaran el discurs i enlloc de dir que ara vivim més anys diran que ara vivim “massa” anys… jo no penso fer cap viatge amb l’IMSERSO, no sigui cas que els hi doni per començar a estimbar autocars. ó-ò

  7. puricatala ha dit:

    Tens raó Montse, més val prendre-s’ho amb humor, perquè aquest polítics no saben com aixafar-nos la guitarra.Es per això que et dono una idea perquè no parlem dels carnestoltes i els enviem a tots a fer punyetes junt amb les pensions que mai cobrarem.

    • Montse ha dit:

      En prenc nota! I a més a més d’aquí a no res tindrem la combinació perfecta per trobar això que proposes:

      CRISI + HUMOR + DENÚNCIA + CARNAVAL = CHIRIGOTAS!!!

Deixa un comentari

