Dissabte blocaire

No res, que malgrat que avui és dimecres he decidit fer dissabte en el bloc i us ho volia explicar. Habitualment sóc caòtica (no és una bona qualitat en una secretària de direcció… pobre jefe), però per alguna raó durant els dos cursos del consorci vaig aconseguir autodisciplinar-me prou com per fer les tasques amb una puntualitat britànica i una sistematització germànica (em temo que no es tornarà a produir mai més una conjunció astronòmica que doni aquests fruits) que de retruc va fer que posés en net tots els meus apunts amb una certa vocació de material de consulta.

I vet aquí que he pensat que ja que els tinc, els penjo. En el fons és una bestiesa perquè de material didàctic a la xarxa n’hi ha un niu i de fonts ben fiables. De fet, a la columna de la dreta hi tinc una sèrie d’enllaços ben interessants (magnífic, el web de la UOC), però com que encara els uso he pensat de completar el meu petit “univers cat”, el meu farcellet de recursos, amb aquestes notes i així ho tinc tot juntet. No cal que ho digui, però si a algú li pot semblar útil, entreu, remeneu i agafeu el que vulgueu: eu!, sou a casa vostra. 😀

Les pestanyes queden de la següent manera:

  • Pàgina d’inici: cap canvi (aquí no toca).
  • 1.Nivell C: apunts del curs del nivell C.
  • 2.Nivell D: apunts del curs del nivell D (és la que abans es deia “En Obres”).
  • 3.Fe D rates: la llista de les meves pífies personals i intransferibles; ara hi ha poca cosa però amb el temps creixerà (em temo).
  • 4.Exercicis D classe: sóc una nostàlgica sense remei; fa gairebé un any que vaig aprovar l’examen i encara no sóc capaç de desar definitivament aquesta pàgina, però com que podria dir que és l’embrió d’aquest bloc i la causa del seu naixement, la hi deixo (ja la trauré un altre dia… demà… o demà passat… o l’altre…) 😉
14 Responses to Dissabte blocaire

  1. Tomàs ha dit:

    Què endreçada my God!

    Veus, ara m’has fet pensar en el meu bloc. Mira, de moment no el toco. Si veus alguna cosa que canta molt ja m’ho diràs.

    És clar (no?) que he entrat a l’apartat 3. Fe D rates, però t’he de confessar la meva decepció. Son errates gramaticals, però Déu meu, què és això!!! Jo esperava relliscades teves. Pensava, mira, un espai on la Montse ens confessa aquelles petites trompassades…, doncs no.

    Cap morbo he trobat en si has dit corró o no!

    Demano una categoria de Rates més engrescadora pels lectors.

    • montsellado ha dit:

      Què dius ara! No t’han semblat esgarrifosos i terribles els meus errors gramaticals? No t’han escandalitzat? Una confessió tan profunda de les meves febleses no marcarà un abans i un després? Saber que sóc una tarambana que ara fa caure l’accent cap a la dreta i ara cap a l’esquerra no et posa de gallina la pell? Francament, tens el cor de gel.

      • Tomàs ha dit:

        No de gel, no. Soc una andròmina semi orgànica i com a tal hi ha una part no humana. Que, dit de passada, és la millor de les dues parts que conformen un tot no massa ben aconseguit.
        I no, no m’apassiona gaire. Estic en això dels blocs per apassionar-me sinó, de què!
        Així què, arremangat i confessa altres De Rates o aquesta categoria se’m queda molt curta. Jo ho faig en part a Tenim Manies. “Algo és algo”.

      • montsellado ha dit:

        Però home, la normativa és com la tònica Schweppes: si no t’agrada és que no l’has tastada prou.

        Mira, t’he de dir que m’has espantat amb això de demanar passió i morbo i confessions… fins que he anat al teu “Tenim manies”. Vatua, Tomàs, havies d’haver començat per aquí!, ja pensava que perdria un comentarista per culpa de ser tan ensopida. Va, per una vegada et complauré (però no t’hi acostumis, eh?): tatxín, tatxan!, el paper higiènic el penjo amb el paperet penjant cap a fora. 😀

  2. madebymiki ha dit:

    Uf!, fer dissabte, la feina més odiosa del món…

    M’ha agradat això del ordre germànic i la puntualitat britànica, en el meu cas soc molt més britànic que no pas germànic.

    • montsellado ha dit:

      Si més no, el bloc ningú no me’l trepitja després d’haver-lo fregat 😀

      Britànic? Ja deia jo que el teu gravatar té un cert aire de gentelman. Així doncs, good evening sir.

      • madebymiki ha dit:

        No li diguis a ningú, però es tracta de Sven Hassel d’un danès que va militar a les tropes alemanyes (si, si, les de Hitler) i més endavant va escriure un munt de llibres que de petit m’apassionaven. Sobra dir que no tenia edat per llegir aquell tipus de novel·les…

        Lo de no li diguis a ningú ho dic perquè un dia d’aquests li dedicaré un post.

      • montsellado ha dit:

        Cap problema, et guardo el secret, sóc una tomba (ep, m’has engegat de dret a la Wikipedia i només puc dir que ja tinc ganes de llegir el teu post)

  3. Jaume ha dit:

    Quina olor de pulcritud! t’agraeixo que siguis un exemple de cultura de la col·laboració.

  4. Reflexionem-hi ha dit:

    Jo també li guardo el secret al Miki, i reconec que fa temps que volia saber qui era el de la foto!

    Montse, un dia que m’avorria vaig fer la prova del Parla.cat i em va sortir que havia de fer el nivell D… ja em miraré els teus apunts a veure si em serveixen de profit!! M’uneixo al Jaume (tot i que de les teves floretes poc hi tinc a veure…) i t’agraeixo aquest exemple que dones!

    • montsellado ha dit:

      Què dius, ara! Tu el D? Ara em fas pensar en el carnet de conduir: diuen que si qualsevol que fa anys que circula hagués de tornar a fer l’examen de ben segur el suspendria (el teòric i el pràctic!)

      Em sembla que no visitaré aquest web 😉

  5. oh deu meu! No m’havia fixat mai que tenies apunts de Català al blog! Jo tinc el C, tot i que a la sele vaig treure un 2,5 de català!! Igual m’hauria de posar a repassar es teus apunts!

    • montsellado ha dit:

      Un 2,5? Mira, acabes de donar al meu profe un nou argument en contra del sistema de puntuació dels exàmens. De ben segur que aquesta nota és fruit d’algun accent que no tombava cap a on calia o d’alguna preposició fora de lloc, però estic conveçuda que gent amb més nota que la teva no seria capaç d’escriure com ho fas tu ni venent l’ànima al diable.

Deixa un comentari

