A Betlem! (6)

Era una nit tranquil·la i serena amb el cel farcit d’espurnes argentades. Es respirava pau en tots els racons i ni la brisa nocturna gosava fer tremolar les fulles dels pollancres que l’aigua del riu acaronava dolçament. Les ovelles remugaven mandroses en l’estable mentre els gossos s’arraulien entre la palla. L’estel guiava lentament les passes dels reis, pagesos i pastors que embadalits s’apropaven a la cova per veure l’infant diví.

Però tot d’una el pànic s’apoderà dels humils vilatans: aparegué un terrible i perillós monstre pelut que es va abraonar a sobre d’una pobra pagesa i que…

.

(Eing? Un monstre?)

.

NEEEEEENS, TRAIEU IM-ME-DIA-TA-MENT L’ELVIS DEL PESSEBRE QUE ES MENJARÀ LA PALLA DELS BENS I TOMBARÀ TOTES LES FIGUREEEEES!!!

  

I aquesta és la versió “thriller” de la història. Què? Que no fa por? Pinteu a mà un pessebre de figures de guix de 17 cm i després observeu com s’hi passeja un conill porquí entremaliat. Brrrr, ESGARRIFÓS!!! 😉

16 Responses to A Betlem! (6)

  1. madebymiki ha dit:

    És Godzilaaaaaaa!!!!!

    De veritat, quin tip de riure amb la foto!

  2. Tomàs ha dit:

    Aquest Elvis fa cara d’espavilat. Segur que ha anat a caure a una bona casa.

    Encara estàs a temps de canviar la història. Poses en
    Elvis com a nadó i Rei de Reis i tot això que diuen.

    Total a sant Pere també el pintaven molt pelut, potser si que al final va ser ell el pare biològic!
    Tindríem que parlar amb Maria Magdalena, ja que no sé si tragaria amb el canvi, tenim temps però fins que es faci gran. Ara de petit i ben abrigadet, podem dir que ha sortit al pare i ja està!

    Hi haurà costum que s’hauran d’anar canviant però, com anar a quatre grapes i sense roba. Tothom sota una estricta dieta vegetariana. Les úniques que no hauran de canviar gaire són aquelles xicotetes d’aquella revista nordamericana tant famosa.

    Montse, bona història amb una final original.

    Que tingueu un bon 2011. Pobre Elvis, quina responsabilitat!

    • montsellado ha dit:

      Tomàs, si s’accepten suggeriments jo proposo que al Mosaic aparegui un post amb la versió alternativa de qualsevol cosa. Aquesta imaginació delirant que gastes ha de donar uns fruits ben interssants! 😀

  3. Tomàs ha dit:

    Hola Montse. Estàs a la llista de Blocs més interessant d’avui: http://ca.wordpress.com/

    t’ho comento per si de cas no ho has vist.

    Una abraçada de 2010.

    • montsellado ha dit:

      Gràcies. No, aquest no l’havia vist, però des que hi veig “cares conegudes” que m’agrada donar-hi un cop d’ull de tant en tant; veure-us-hi em ratifica que tinc bon gust 😉 Fins i tot, per ves a saber quina conjunció estranyíssima dels astres, alguna entrada meva ha guanyat poscions espectaculars (“La cuina casolana” es va aguantar durant unes hores en la número 20 d’entrades destacades! Li vaig fer una captura de pantalla perquè vaig pensar que una cosa així no la veuria mai més).

      Una anècdota: l’altre dia, mentre em mirava el rànquing, em ve el petit i em pregunta per què el meu no era més amunt. Vaig mirar d’explicar-li que els altres blocs tractaven de temes que aconseguien molts seguidors -Doncs parla tu de fútbol o de política- em va dir -No, carinyu, per escriure sobre un tema se n’ha de saber i jo no en sé prou de res -Sí, mama, tu saps destrossar contes! No cal dir que l’expressió de la meva cara devia ser tot un poema, oi?

      • Tomàs ha dit:

        El teu petit aviat obrirà un Bloc Crític i ens ensorrarà a tots!

        No volia dir que estaves a la llista dels 100 (que això segur que t’ha passat més d’una vegada), volia dir a la pàgina anterior (on se’n destaquen 5 o 6), a la pàgina que dona accés a les classificacions.

      • Jaume ha dit:

        Montse, la mainada encara no sap què significa descontruir una història? Bons uns!

      • montsellado ha dit:

        Aquesta mainada no sé què saben, però de vegades tinc la sensació que m’avancen pel carril de la dreta i sense posar l’intermitent!

  4. Reflexionem-hi ha dit:

    Hehe, pobret, però si és la mar de mono… però sí, fa una mica de por que tombi alguna figureta!

    Les has pintat tu o les han pintat a mà? Sí és la primera quina traça! Si és la segona…doncs quin bon gust (veus, jo sempre positivo, nunca negativo)

    • montsellado ha dit:

      Oh, és un aviciat i un malcriat… en definitiva una mascota feliç 🙂

      Les figures, les he pintades totes jo i només utilitzant els tres colors primaris, el blanc i el negre. Em relaxa moltíssim fer coses així. El problema és que vaig començar amb un “només faré el naixement”, l’any següent vaig decidir que “va, els reis i prou”, el següent “potser caldria una anunciata”, l’altre “un pastor i quatre bens”, l’altre…

  5. Sophia Blasco ha dit:

    L’Elvis està al·lucinat!
    Els millors desitjos per a l’Any Nou!

  6. Jaume ha dit:

    Montse,

    Per un moment, em pensava que recordaves l’episodi d’ahir de “Fringe”. En Tomàs hauria gaudit com un camell!

Deixa un comentari

