No me n’he pogut estar

La veritat és que aquesta no és l’entrada que pensava penjar avui, però m’han enviat un correu titulat “Classe de català: la riquesa de l’idioma” i una cosa així no me la podia guardar pas.

Ah, i perquè ningú no es destrempi de clicar el vídeo (per això de la “classe”) n’he deixat una pista del contingut en la categoria del post. 

Gràcies, Rosaura; ets collonuda!

Anuncis

10 Responses to No me n’he pogut estar

  1. Tomàs ha dit:

    Molt divertit! Està molt ben presentat i explicat.
    Ja està bé que no te n’hagis estat.

    No serà que tot això no és pot dir amb d’altres paraules, és senzillament que som uns malparlats.

    • montsellado ha dit:

      I tant que sóm uns malparlats, però la llengua cal usar-la per a tots els registres perquè si ens quedem curts de renecs, insults i paraules fortes el que fem és utilitzar-ne de foranes; així doncs, ja que ho hem de dir, diguem-ho nostrat 😉

  2. Reflexionem-hi ha dit:

    És boníssim! Jo ho havia rebut fa temps en plan “forward” però així amb la veu en off és bo de collons!

    • montsellado ha dit:

      Oi que sí? I a sobre, com que ho fa amb un to de veu del tot natural, com si es tractés d’un documental del canal 33, encara fa més gràcia.

      Amb tot, com que no sabia què pensaríeu de mi per fer difussió d’aquestes coses, abans de penjar-lo m’ho vaig romiar força estona: uns set o vuit segons.

  3. Jaume ha dit:

    Hahahahahaha!! És que em descollono (V.O.= me dezorino de l’APM)

    • montsellado ha dit:

      Seria fantàstic que res no fos urgent.
      No passar mai de llarg i servir per quelcom.
      Anar per la vida sense compliments anomenant les coses pel seu nom.
      Cobrar en espècies i sentir-se ben tractat i pixar-se de riure i fer volar coloms.

      Ai, és que ara, amb això de “dezorinarse” m’hi has fet pensar.

    • montsellado ha dit:

      Quina collonada, aquests del TSJC! Doncs si pensen anar en aquesta línia tenen molta feina a fer: jo també treballo en un ajuntament i puc dir que la llengua vehicular és el català, tots els escrits es generen en català, l’idioma preferent és el català, atenc els ciutadans en català i en 14 anys ningú no se m’ha desmaiat de l’ensurt en veure’s atès (ep, i molt ben atès) en català.

      Parlo del meu ajutament, però amb la resta amb què em comunico i les altres administracions fan el mateix, així doncs ja poden començar per una punta i anar fent, que de feina en tindran un munt. La veritat és que n’estic fins als collons de tots aquests que veuen i generen problemes on no n’hi ha i fan servir la llengua com a arma electoral.

  4. madebymiki ha dit:

    Molt bo, és curiós com la gent ha tret profit amb les darreres notícies que mutilen el català.

    Quins collons que tenen aquests del TSJC!! i que poca feina.

    • montsellado ha dit:

      No m’agrada sentir-me víctima, però, d’alguna manera, cada vegada que sento coses així em crea un efecte rebot important. Per tant, i per continuar amb la línia de llenguatge d’aquest post: QUE VINGUIN ELS DEL TSJC SI TENEN COLLONS, QUE VINGUIN!!!

Deixa un comentari

