Qui idees passa, posts empeny

Vet aquí que un bon dia et diuen que t’has d’iniciar en el 2.0.

Vet aquí que no t’hi veus amb cor, però ho proves: què dimonis!

Vet aquí que penses que ja que tens un bloc el podries fer servir.

Vet aquí que tens recursos i els comparteixes.

Vet aquí que resols un problema i n’exposes la solució.

Vet aquí que hi ha una cosa que et fa gràcia i l’expliques.

Vet aquí que recordes una anècdota i la vesteixes de conte.

Vet aquí que llegeixes un conte i el disfresses d’història.

Vet aquí que et volta un pensament i en cerques les paraules.

Vet aquí que anotes idees en un trosset de paper rebregat.

Vet aquí que posar en ordre els textos t’endreça els pensaments.

Vet aquí que descobreixes que et diverteix teixir mots.

Vet aquí que t’enamores de les paraules.

Vet aquí que perceps l’agradable caliu de l’altra banda de la pantalla.

I vet aquí que qui dies passa anys empeny i, sense adonar-te’n, sense proposar-t’ho, sense saber ben bé com ha anat tot plegat, arribes fins aquí, escrius el post número 84 i tal dia com avui farà un any.

 
10 Responses to Qui idees passa, posts empeny

  1. Tomàs ha dit:

    Ves per on he arribat al teu blog en el seu primer aniversari.

    Jo vaig començar una mica com tu. Volia no despenjar-me d’aquestes eines i ara m’encanta i penso perquè no vaig començar molt abans.

    M’ha agradat molt el post perquè, a més, m’hi veig jo mateix fent algunes de les coses que descrius i expliques amb tanta senzillesa i claredat.

    La propera celebració la del post número 100.

    Moltes Felicitats!!!

    • montsellado ha dit:

      Això és gairebé addictiu, oi? Quan el vaig encetar només pretenia ser un lloc on dipositar els exercicis de classe (nivell D de català: MOOOOLT recomanable!), però vaig començar amb els “ja que hi som” i de mica en mica em vaig anar animant i animant i animant…

  2. Rosaura ha dit:

    Això crea addicció!! Crec que som unes penjadess 2.0 😛

    • montsellado ha dit:

      Ui, si intento recordar quina va ser la darrera vegada que vaig passar tot un dia sense tocar un ordinador… no me’n surto. Ai, estem molt malaltones! Em sembla que qualsevol dia ens començarem a pixelar 😀

  3. Marta ha dit:

    Per molts anys!!!!!

    (I que nosaltres els puguem llegir, els posts.)

  4. Jaume ha dit:

    Jo que et volia demanar un text de no tantes paraules. Gràcies per aquesta entrada. Me’n sento el padrí.A veure què aconseguiré aquest curs?

    • montsellado ha dit:

      El trobes llarg? Doncs no saps com me n’he quedat, de curta (ep, no fotis que aquells tres punts suspensius que es van quedar en suspens anaven d’això!)

      I sí, et pots sentir el padrí de la criatura. T’has adonat que la cuereta té un subtítol caducat de fa cinc mesos i que la mare de la criatura ha decidit que caducat i tot s’hi queda?

      I molta sort amb la nova fornada. Per si algú es queixa de la manca de temps, de la dificultat i de les mil excuses que fem servir (sí, sí, fem, que jo també he pecat) per no redactar coses, et faig llegat dels dos punts principals la meva “tècnica secreta”:
      . 1. Abans de tocar el teclat per fer res, obro tres diccionaris: el DIEC2 per resoldre dubtes de significat, d’ortografia i de “genuïnitat”; el diccionari de l’enciclopèdia catalana pel que fa a qualsevol dubte de conjugació verbal, i l’Alcover Moll perquè… perquè m’agrada molt.
      . 2. Com que vaig prou escassa de temps, les pluges d’idees les faig mentre frego els plats, escombro el terra, estenc la roba i cremo el sopar. Ah, i també mentre camino pel carrer (algun dia prendré mal).

Deixa un comentari

