Potser sí que saluden

Ara potser m’he tornat una paranoica, potser veig coses on no n’hi ha, potser exagero… en tot cas, no em negareu que resulta altament sospitós que un producte pel qual han triat un color tan mariner, que ha de produir sensacions indescriptibles i que ha de deixar els cabells tan meravellosament suaus que s’ondularan ingràvids amb la més lleugera de les brises, tingui una salutació com a nom de la gamma. Potser també ajuda a dubtar el fet de constatar que en la versió portuguesa no saluden pas. No sé, no sé, però diria que hi sobra una lletra i hi falta una preposició. Si més no, em fa il·lusió pensar que les pífies són ben universals.

Per si voleu veure més relliscades, us deixo un enllaç cap a unes imatges extretes del blog d’en Gabriel Bibiloni. Aquestes espifiades són “nostres” i n’hi ha d’espectaculars (molt, de debò). Ara bé, no us puc assegurar si us faran riure o plorar; imagino que tot depèn de com tingueu el dia:

http://www.bibiloni.cat/imatge/imatges.htm

Anuncis

4 Responses to Potser sí que saluden

  1. Jaume ha dit:

    No crec que l’opció fos (observant la versió portuguesa) “honda”, però les hidratacions capil·lars poden ser pregones. És per desconeixement de causa.A casa encara riuen quan els vaig confessar que ja fa temps que no faig servir xampú.

    • montsellado ha dit:

      Oh, cadascú es posa el que cal on cal (tu deus ser més de protecció solar, imagino). Un amic de la família, pelut com un ós, ens va dir que el xampú el necessitava per rentar-se el pit… esgarrifós!

  2. Jaume ha dit:

    Ho sabia!! Vaig anar a la biblio per consultar “La cuina de l’escriptura”. Estava en préstec. Em vaig dir: “la Lladó”. I ara miro a la dreta i comprovo que vaig fer el ple.

Deixa un comentari

