Meeting point

Repasso la llista de coses que cal fer abans de tancar la paradeta: l’armari del rebost ja és buit de pasta, arròs, farina o qualsevol producte sensible de produir fauna espontània; les plantes són totes arran de la finestra, ben regadetes i adobades; l’aquari té el filtre immaculadament net i l’aigua és tan transparent que es diria que els peixos leviten; l’Elvis té la gàbia acabada de desinfectar, el pelatge ben raspallat (no li ha fet gens ni mica de gràcia) i un gran tros de pebrot vermell (això sí que n’hi ha fet, de gràcia); la casa es veu encreçada i cada racó fa olor de detergent. Tot plegat em recorda que fa un temps vaig viure la dèria de comprar revistes de decoració i interiorisme fins que em vaig adonar que allò que em plaia de debò no eren els mobles restaurats i les combinacions de teixits, sinó el fet de veure una casa polida, sense espardenyes escampades per terra i brics de suc de pinya en els llocs més impensables. Estic d’acord amb la idea que una casa és per a viure-la i que no és un museu, però realment cal “viure-la” tant com la meva?

Al rebedor es concentra el resultat de la logística de les vacances. Capces amb calçat, maletes amb roba, bosses amb menjar (puc demostrar científicament que les galetes de xocolata i les patates fregides escurcen miraculosament les carreteres), alguns llibres per veure si els nens s’hi animen (no me’n surto, no me’n surto) i la novetat d’enguany: el portàtil. És possible que a Quintaforca d’Al-àndalus no hi hagi cobertura i per tant l’ordinador em faci el mateix servei que una llibreta, però jo me l’enduc i si més no potinejaré el GIMP (sóc massa pobra per al photoshop). He tingut força dubtes a l’hora de decidir si la tecnologia m’acompanyava o no perquè les vacances són per desconnectar i desconnectar vol dir desconnectar… d’altra banda, però, les migdiades són tan llargues que crec que hi haurà temps per a tot.

Així doncs, m’enduc un vincle amb el segle XXI cap al mas del segle XVIII i que sigui el que Déu vulgui. Potser no hi haurà xarxa i no podré penjar res fins al setembre. Potser no hi haurà ningú a l’altra banda de la pantalla i això es convertirà en un monòleg fins al setembre. Potser em deixo arrossegar per la mandra i tot i tenir cobertura i temps no em ve de gust fer res de res fins al setembre. En tot cas, davant la incertesa dels propers dies, us envio un comiat que pot ser de dies o de setmanes, però que en tot cas espero i desitjo que hi hagi un retrobament en aquest punt de trobada nostre.

Aprofito l’avinentesa per dir que em fa molta il·lusió cada comentari que hi deixeu i cada visita que s’hi comptabilitza. Em teniu malacostumada i aviciada. Me llena de orgullo y satisfacción (ai, què dic ara!) cada vegada que algú treu el nas per aquest bloc que va nèixer fa nou mesos per penjar-hi exercicis de sol·licituds, cartes formals i articles d’opinió i que a hores d’ara s’ha convertit en un bloc de… un bloc de… un de… òndia, encara no sé de què va aquest bloc! En tot cas, he de confessar-vos que sigui el que sigui i que tracti del que tracti tinc la sensació que aquest no és el “meu” bloc, sinó que va molt més enllà (bloquenostrum!) perquè sense vosaltres ja faria temps que s’hagués marcit i reconvertit en un diari personal desat al disc dur. Mireu sinó quina cançó us dedica el bloc (Proque sin tiiiiiiii ya no soy nadaaaaaa…) No cal que us digui que sou a casa vostra i que si a algú li ve de gust ficar-hi cullerada i encara no ho ha fet l’animo a ser desvergonyit… en el bon sentit de perdre la vergonya, eh!

BONES VACANCES!!!

Anuncis

4 Responses to Meeting point

  1. Rosaura ha dit:

    Bones vacances i ja saps… arguments, arguments i arguments amb “odddgullo y saggstisfación”. Ainss, em sembla que et donaran per tot arreu jejejeje. Vigila que no es barallin el toro i l’ase català. Estem connectades “on-line” per si et fa falta un SOS o el que faci falta.

  2. montsellado ha dit:

    Hola! Tinc una cobertura de pena, però en tinc. No t’ho creuràs, però la paraula toro va aparèixer al cap de 20 minuts (si no n’eren 15) d’haver arribat. Perquè feia 32 hores que no dormia i estava baixa de forma que si no…

  3. Jaume ha dit:

    Oh, així no ens tindràs desemparats, oi? Descansa i carrega bateria, aquí que el sol espetega.

  4. montsellado ha dit:

    Ui, a sol no em guanyaràs pas. Valgamdeusenyor com peta! A veure si em surt un post amb cara i ulls i us faig cinc cèntims de com són aquestes “vacances de poble”.

    Ah!, i t’he de donar públicament la raó: he ficat aquell llibre a la maleta i m’ha esbotzat la meva teoria dels textos interessants i les tres setmanes de durada. L’obra és magnífica, però el ritme de lectura que sóc capaç d’imprimir és tan breu (és molt dens i al cap de tres quarts d’hora ja no sé ni com em dic) que calculo que l’acabaré de llegir al novembre… no goso aventurar dir de quin any.

Deixa un comentari

