D de…

Després de desesperants dilacions…
D de descans (ja està)
D de distensió (ja em puc relaxar)
D de diagnòstic (ja el tinc)
D de… dictàmen: APTA
 
Guaiteu quin somriure tan idiota se m’ha quedat dibuixat a la cara:
 
 
Enllaço el Hallelujah d’en Leonard Cohen (ep, no l’apostrofo perquè la hac és aspirada i ara una falta aquí faria molt lleig). És un tema molt versionat, unes vegades més plausible que d’altres, però he triat l’original perquè aquest home té una veu que… uf!, quina veu, quina veu (ai si tingués 30 o 40 anys menys!).
 
Per saber si l’havia encertada he fet -no podia ser d’una altra manera- la consulta al DIEC2:  

al·leluia

interj. [LC] [RE] Exclamació d’origen hebreu que usen jueus i cristians com a expressió de joia, agraïment i lloança a Déu.
interj. [LC] [RE] Crit d’alegria, especialment de satisfacció de veure en fi realitzada, aconseguida, una cosa.
m. [LC] Ja podem cantar l’al·leluia.

Cap problema. La tria, pel que fa a la definició del títol, és bona. Pel que fa a la cadència també és la que m’escau ara mateix perquè m’he assabentat d’altres resultats que em semblen molt injustos i fan que la meva alegria esdevingui continguda.
 
Enllaço també l’Ítaca d’en Llach. I ara potser em direu “Montse, para el carro que només és el nivell D, no pas la Creu de Sant Jordi”. Potser sí que exagero, tant se val… però és que avui estic especialment engrescada a seguir omplint xarxes de volguts estels, plens de ventures, plens de coneixences…  
7 Responses to D de…

  1. SANDRA ha dit:

    Montse,

    No siguis rucota i celebra-ho, i més ara que comences vacances. ningú s´ho mereixia més que tu aquest dictàmen : APTA.

    Un petonàs.

    • montsellado ha dit:

      Sí que hi he posat ganes, però el cas és que ho he fet tan de gust que ni tan sols tinc la sensació d’haver-m’hi esforçat.

      Estic contenta, evidentment, però no puc evitar que em faci ràbia que no hi haguem arribat tots els companys de viatge.

  2. Marta ha dit:

    L’enhorabona!!!!!
    Oh, que ben triades, les cançons…

    • montsellado ha dit:

      Moltes gràcies, Marta!
      No hi ha res com una cançó quan les paraules queden curtes, oi?
      El curs s’ha acabat, però encara em queda molt per aprendre, per tant… seguim en contacte!

  3. Rosaura ha dit:

    Moltes felicitats!!

    • montsellado ha dit:

      Ai, tremenda!, que això ho hauriem d’estar celebrant plegades! Mira que no voler fer el D. Tant com hem patit… aix, vull dir gaudit (hahaha). Si mai t’hi animes, ja saps on sóc.

      Gràcies!

      • Rosaura ha dit:

        El dia que vaig anar a Gavà a recollir el “C” (finals de setembre) vaig demanar informació i ja era massa tard…

Deixa un comentari

