A taulaaaa!

Nens i nenes del nivell D d’enguany. I si fem un àpat plegats? Estaria molt bé retrobar-nos, explicar coses, acomiadar el curs i donar la benvinguda a les vacances.

Us agrada aquest restaurant?

De bon principi haviem pensat dinar aquí, però no ens hem posat d’acord en el preu i, a sobre, m’han dit una cosa del tot inadmissible: el llamàntol que hi serveixen és congelat! (uix!, quin fàstic!). A més a més, no sé vosaltres, però a mi em passa que en aquesta mena de restaurants sempre robo els coberts del del costat, menjo el panet que no em pertoca, faig servir la copa del xerès per l’aigua i la de l’aigua pel vi (amb el consegüent espant quan em pregunten si la vull plena).

Així que hem pensat en un lloc una mica menys barroc i immensament més acollidor (i que té menú del dia). Qui vulgui/pugui apuntar-s’hi pot afegir un comentari en aquest post, pot enviar un missatge electrònic per avisar (montsellan@hotmail.es), pot deixar un comentari a la bitàcola o es pot presentar de dret al restaurant (tampoc en serem tants). Si algú no té cotxe per anar-hi que ho comenti i ho arreglarem ràpidament (ai!, ara que hi penso, jo no tinc cotxe!!!)

Us deixo les dades de la trobada i ANIMEU-VOS-HI (Jaume, he posat bé tots els pronoms febles??? Ai, quin patiment les combinacions binàries!!!)

DATA: DIJOUS 22 DE JULIOL
HORA: 14.30 (dos quarts de tres, eh!, que aquí ja gastem un nivell de llenguatge que…)
LLOC: RESTAURANT EL JARDÍ DEL MAR
ADREÇA: C/ TELLINAIRES, 51-53 (GAVÀ MAR)
http://www.eljardidelmar.cat/
Anuncis

4 Responses to A taulaaaa!

  1. Jaume ha dit:

    Profe confirma assistència dinar STOP s’ofereix a recollir assistents per anar al restaurant STOP

  2. SANDRA ha dit:

    JO TAMBÉ. Ens veiem dijous companys.

Deixa un comentari

