Per si de cas

El problema de ser membre de la generació Gutemberg (fins i tot generació [kanti], oi, Àlex?) és que quan penses que hi vas la resta ja en torna. De totes formes, com que ja tinc assumit que sóc una inesgotable inventora/descobridora de la sopa d’all, ja no em molesta. Les primeres vegades que apareixia feliç amb alguna “novetat” i algú em deia que era quelcom més vell que anar a peu em frustrava una mica, però això només m’ha passat les primeres 23 vegades. Ara, davant de la mateixa situació, ho arreglo tot deixant anar tres barbarismes seguits “bueno, pues vale” i aquí no passa res.

Així doncs, goso presentar-vos dues maneres senzilles, econòmiques i legals (i -espai- legals, eh! no pas il·legals… encara que vinguin de menda) d’escoltar música des de l’ordinador. La primera (grooveshark) és l’autèntica novetat, si més no per a mi. No cal registrar-se enlloc ni tampoc baixar cap programa ni insereix publicitat ni res de res; si ens hi registrem podrem fer les nostres pròpies llistes, però si a algú li provoca aprensió esbandir dades personals per aquestes xarxes de déu, no cal que ho faci. La segona (spotify) no és novetat pel que fa al programa, però sí que ho és el fet que ara ja no cal invitació per accedir-hi (fa uns mesos sí que ho era). Aquí sí que cal descarregar alguna coseta, però de franc. Això sí, de tant en tant surt algun anunci.

http://listen.grooveshark.com/

https://www.spotify.com/es/open-user/

Ja veig que aquestes eines em duran pel bon camí, em convertiran en una ciutadana responsable i decent i m’hauré de treure el pegat de l’ull dret. Ah, per cert, si per algú això no representa cap novetat i pensa que és més vell que anar a peu, si us plau que no m’ho digui perquè aquest és el meu intent número 24…

Anuncis

2 Responses to Per si de cas

  1. montsellado ha dit:

    I encara gràcies, perquè de seguida que algú es despista va a espetegar a la generació d’analfabets digitals (ui ui ui!).

Deixa un comentari

