Pel que fa a la prova oral…

No ens posessim pas nerviosos, eh! Al box hi ha una nova cançó (que de fet és vella) d’un que tartamudejava, i guaita quin domini tenia l’home. Nosaltres, que no som quecs, bé ho hem de fer sense problemes, oi? Quan toqui (dissabte que ve o l’altre) ens deixaran una estoneta per mirar el text que hem de dir en veu alta, així doncs no tenim excusa per fer una intervenció com la que hi ha tot seguit. Potser fa gràcia (a mi molta, us recomano que li feu un clic), però dubto que puntui gaire positivament. 

Molta sort a tothom!

2 Responses to Pel que fa a la prova oral…

  1. Jaume ha dit:

    Sort que no sóc examinador perquè no hauria pogut ser gaire professional… em va passar una vegada que em vaig haver d’ofegar el riure. Examinàvem per parelles i la companya quan anàvem a l’aula em va explicar una anècdota. Em va dir tota estranyada que sempre que feia algun oral la gent li plorava.

    Bé,ens entra una noia. Estava molt nerviosa, però ella va mirar de superar la situació. ens va anar explicar que intentava ser ecològica i que guardava l’entrepà del fill en una fambera.I la pobra, mentre continuava explicant fambera cap aquí i fambera cap allà es va posar a plorar.

    Va ser girar-se i esclafírem a riure tots dos. Vam haver d’interrompre les proves durant cinc minuts. Ploràvem de riure. La companya m’anava preguntant, “però què els faig, jo?”

  2. montsellado ha dit:

    Ui fambera!, si tothom sap que se’n diu “cremaiola” (sobretot les que son tipus termos i aguanten molt bé l’escalfor).

    Ara m’has donat una idea i quan surti de l’examen pararé l’orella; si sento res d’estrany deixaré anar un renec d’aquells que comencen per la forma plena “mecàsum…”

    *Nota als companys: carmanyola, eh!, carmanyola.

Deixa un comentari

