Ai, si poguéssim fer Màtrix!

Cada vegada em resulta més atractiva aquella escena en què (o en la qual, però on no perquè l’escena és un lloc en sentit figurat -crec-) a en Keanu Reeves, que (també funcionaria el qual perquè la frase és explicativa -em sembla-) té un endoll al clatell, li carreguen tot de programes informàtics que (ves, aquí només funciona aquesta opció -espero-) li donen tot un munt de coneixements en el temps que (un altre cop una única alternativa -suposo-) triga a carregar-se el programa de torn. No puc deixar de somniar (millor sense cap mena de preposició darrere -si mal no m’erro-) una situació així: cinc minuts, i ja tens uns coneixements meravellosos sobre la sintaxi; deu minuts, i ja tens carregats els diccionaris de l’IEC (sí, s’apostrofa perquè no es pronuncia diftongat -em van dir-), l’Alcover i el llibret d’en Xuriguera; quinze minuts, i ja no queda cap dubte sota la capa del sol. Llàstima que la piga que tinc en la nuca no em serveix de port USB -sou lliures de pensar si ho he provat o no-. Tant de bo sabés (ai el “sapigués” que he estat a punt d’escriure -o no-) més coses i tingués més seguretat perquè la meva manca de coneixements em fa estar contínuament (l’accentuo perquè el femení s’accentua, si no de què -diria-) en un esgotador estat d’alerta i de vegades tinc la sensació que (sense altres alternatives -imagino-) el meu discurs és dispers i desestructurat, com si (no s’accentua perquè és condicional -penso-) nadés en un mar de dubtes. Ai!

Anuncis

2 Responses to Ai, si poguéssim fer Màtrix!

  1. Jaume ha dit:

    Tenia un professor que deia que valia més dutxar-se cada dia en mil dubtes que no pas endinsar-se dins una banyera de seguretat.

    Fins demà!

  2. montsellado ha dit:

    No és una mala reflexió, no. De fet, allò que ens fa avançar no és la certesa, sinó la inquietud (però de vegades em venç la mandra -només de vegades, eh!-)

Deixa un comentari

