Paral·lelismes (o no)

Sovint veig correspondències entre coses que potser no en tenen, però a mi em diverteix fer-ho. N’hi ha que són fàcils o fins i tot clàssiques com la música i la dança. Però què em diríeu si us confesso que ahir en vaig percebre entre la música i l’escultura?

Vaig anar a un concert i ho vaig veure claríssm. No, no és que el director de la coral fos un monument (i mira que en sou de malpensats!). El que passa és que mentre dirigia el cor, les seves mans em van hipnotitzar. La música va prendre cos: esquinçava l’aire amb els dits, acaronava i dibuixava corbes amb les mans, tallava contundent tot so amb un sol gest.

No sé si algú altre va veure l’escultura feta de boira i llum. No vaig comentar amb ningú els imperceptibles fils sensitius que em va semblar que lligaven un art amb un altre. Només us puc dir que certa persona, en arribar a casa, no va dir res, va obrir l’armari de les andròmines, va agafar la vella caixa de les pintures i va encetar un llenç.

Anuncis

2 Responses to Paral·lelismes (o no)

  1. Rosaura ha dit:

    Ostres Montse, t’he deixat un missatge al facebook… jo vaig estar ahir al Maragall… no et vaig veure!! Em va sobrar una entrada (en tenia 2), si sé que hi anaves t’ho hauria dit!!!

  2. montsellado ha dit:

    Vet aquí algú a qui puc preguntar si va visualitzar l’escultura (segueixo parlant de música, eh!). Si em dius que no vas veure res culparé d’això a la sala que, tot i les reformes, no m’acaba d’agradar pel que fa a la sonoritat de l’escenari. El mateix concert en un altre lloc hauria tingut un altre color, però segueixo dient que em va agradar molt.

Deixa un comentari

