A mi m’agrada…

Què voleu que us digui: m’agrada, la publicitat. Enteneu-me, no m’entusiasma que em tallin una pel·lícula en el punt més interessant per dir-me que si compro un determinat cotxe tindré unes expectatives d’èxit personal espectaculars, per veure una mare amb un envàs de detergent a la mà absolutament feliç en constatar que els seus fills estan bruts com una guilla, perquè em facin saber fins a quin punt la població femenina es rendeix incondicionalment als subtils aromes del perfum usat per la població masculina (em sembla que fan servir feromones!) ni perquè em diguin que si compro el sabó pel rentaplats marca X, el meu marit pràcticament es barallarà amb mi per posar la vaixella en la màquina. Els que adoro són aquells altres que configuren una petita obra d’art quant a enginy, síntesi i creativitat. Puc imaginar l’escena: Tens un minut; sorprent-los. Fins i tot una altra escena: Tens un minut i un pressupost molt minso; sorprent-los.

Us deixo un enllaç amb un anunci (una mica antic… sempre penjo coses antigues, jo… m’ho hauré de fer mirar) que representa el que volia explicar-vos. Ara que hi penso, si tenim en compte qui és el client, potser la conversa va ser aquesta: Tens un minut i un pressupost espatarrant; distribueix les despeses entre la producció i els teus honoraris com tu creguis oportú i sorprent-los…

Anuncis

2 Responses to A mi m’agrada…

  1. yvonnemsch ha dit:

    hola Montse, has llegit la meva carta ara? què et sembla, millor? de totes formes, no se com dir, asimismo. Com ho dirias tu?
    petons

  2. montsellado ha dit:

    Hola, Yvonne. Tres cosetes:

    primera. La pregunta, de fet, és si ara t’agrada més a tu.

    segona. Tanmateix indica oposició. Altres possibilitats són: en canvi, al contrari, ara bé, no obstant això, malgrat això (com pots veure, res a veure amb un “asimismo”). Per continuar sobre un mateix tema podriem usar: a més a més, a més, així mateix, després, tot seguit, també, així doncs (ep, no en sé molt, és que tinc un llibre que en parla!).

    i tercera. Vols dir que ja dormim prou hores? (hahaha)

Deixa un comentari

