Il dolce far niente

De vegades el dispositiu nadalenc em fa sentir com el paio verd d’aquí al costat.

No obstant això, avui m’he deixat portar: neu al bloc i musiqueta dedicada a tots aquells a qui, com a mi, els han esguitarrat (ei, paraula del dialecte barceloní!) el no fer res amb el típic “Ja que tens pont, podriem aprofitar per fer dissabte, guarnir l’arbre, posar el pessebre, fer les compres…” Nooooooo!

Per sentir la cançó només cal clicar a sobre del nom de l’arxiu (Cris Juanico…). Triga una mica a carregar-se (si més no al meu juràsic-ordinador), però no hi fa res perquè com que els que tenim pont no tenim res a fer (ai!)

Anuncis

2 Responses to Il dolce far niente

  1. Maite Mas ha dit:

    Hola Montse,

    Em penso que hem coincidit en el blog de la Marta, Fica-hi la llengua. Els teus comentaris em fan petar de riure. I, per cert, tinc un cosí menorquí molt estimat, que es diu Sergi, que sovint toca el baix amb el Cris Juanico. Salut i fins aviat.

  2. montsellado ha dit:

    Hola, Maite,

    Celebro que t’agradin els meus comentaris. Ja saps el que es diu: un dia sense riure és un dia perdut. Així doncs, per poc que puguem, no en perdem cap ni un.

    Ja veus, per si no es notava, que no sóc professional de la llengua; tot just m’estic barallant amb el nivell D. Amb tot, m’encanta visitar els vostres blocs (ja havia vist el teu tabard); se n’aprèn molt i són una autèntica delícia.

    Pel que fa a ton cosí, s’ho deu passar d’allò més bé: mon germà va anar a veure “Menaix a Truà” quan van venir a l’Auditori i pel que explicava no sé si va gaudir més de la música o dels comentaris que feien entre cançó i cançó: un gran sentit de l’humor.

    A reveure (de fet a “reescriure”, oi?)

Deixa un comentari

