Som-hi!

Hola a tothom! Em dic Montse i vaig al grup de la tarda. Sóc casada i tinc dos fills, el Daniel i l’Òscar. Habitualment semblo una persona tranquil·la i reflexiva, encara que sovint la processó va per dins. M’agraden els animals (tret d’algns insectes), les plantes i tafanejar per internet. També m’ho passo d’allò més bé amb un bon llibre, però quan llegeixo sovint perdo la noció del temps i provoco petites catàstrofes domèstiques: cremo el sopar. Tinc fama de despistada (no sé per què) i de cabuda (no entenc per què).

Penso que aprendre coses noves és fantàstic i espero que aquest curs, entre tots, assolim un nivell de correcció en llengua catalana molt i molt bo.  Som-hi!

10 Responses to Som-hi!

  1. Jaume ha dit:

    Així m’agrada! Vull alumnes agosarades. Veig que has enllaçat el bloc personal de l’Àlex.

    Com ens ho farem per deixar de comentar l’AFI i fer informàtic si no disposem de cano, ni d’ordinadors; com que els de l’Ajuntament ocupeu la Sala d’Actes de la Biblioteca… Però sí que estaria molt bé poder fer les dues coses: AFI i creació de blocs.

  2. montsellado ha dit:

    Ai, els de l’Ajuntament! Que en som de dolents!

    A mi prou que m’agradaria tractar-vos molt bé, però tinc dues bones excuses que demostren que no ho puc fer: la primera és que jo pertanyo als Serveis Territorials (zero competències en matèria d’instal·lacions municipals) i la segona és que si l’organigrama de l’Ajuntament fos una cadena tròfica, jo seria un enciam.

    No obstant això, hem de reconèixer que a l’aula s’hi està prou bé… no em podràs dir que has passat fred, oi (ha ha ha)

    • Jaume ha dit:

      Montse,

      Tens raó. M’ha fet gràcia això de la cadena enciam. ja tinc una capitana enciam. Ets una blocaire de nivell avançat. M’ha agradat els enllaços que hi has posat.
      et responc aquí la petició de Millenium. em sap greu que no te’l pugui deixar, però també el tenim en servei de prèstec. Jo et proposo que te’n vagis a una llibreria per consultar el dubte.

      Bona nit1

  3. Marta ha dit:

    Hola, Montse!
    Felicitats pel nou bloc! Ja t’aniré seguint…
    I tant que pots posar l’enllaç del meu; jo encantada!
    Salutacions virtuals!

    • montsellado ha dit:

      Gràcies per permetre’m enllaçar-lo. Segueixo el teu bloc des que vas crear-lo i de seguida em va enganxar. Sempre m’ha semblat molt escaient.
      He pensat que si el poso aquí també pot arribar a altres companys que tinguin inquietud per polir l’idioma (inquietud i necessitat: no espero gaire tolerància per part del Consorci…)
      Una abraçada!

  4. Mª José ha dit:

    Apa, ¿¿¿ tu vols canviar classes d’informàtica per apunts de català ???.

    ¿ Què vols que t’expliqui ? si ho tens tot controlat. Quin bloc!!! amb enllaços i tot.

    Per cert, sense dudtes que em conectaré per tafanejar els teus apunts que són genials.

    Molts petons, com diu la Marta, virtuals!!!!

  5. montsellado ha dit:

    Ei, t’agrada? És divertit això de fer blocs. Fins i tot li he posat una cuereta a l’encapçalament. De mica en mica aquest ocell s’està convertint en el meu “alter ego”. Em sembla que m’ho hauré de fer mirar.
    I sí, més o menys tot controlat. Al principi em vaig atabalar una mica, però els menús són molt intuïtius i ràpidament el vaig poder muntar com jo volia.
    Ah, i encantada que tafanegis tant com vulguis. Per cert, si et vaga dóna una ullada als tres primers enllaços del “blogroll” i digue’m què et semblen. A mi em semblen molt bons i crec que ens poden ajudar molt, tant els del grup del C com els del D.
    Una abraçada!

  6. Rosaura ha dit:

    Hola Montse!

    Ja veig que ets tota una experta en informàtica. Ainss quina llàstima que el curs passat no vam tenir blogs d’aquests per escriure cosetes i estalviar-nos els e-mails.

  7. […] sense saber ben bé com ha anat tot plegat, arribes fins aquí, escrius el post número 84 i tal dia com avui farà un any. […]

Deixa un comentari

